دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۰
کد خبر: ۸۴۲۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
فرهنگسرای رویش به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در فرهنگسرای کتاب (فرودگاه مهرآباد تهران) میزبان شهروندان است.
فرهنگسرای کتاب در فرودگاه مهرآباد تهران برپاست
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این مرکز به منظور ترغیب شهروندان به کتابخوانی، همپای دیگر مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در فرودگاه مهرآباد تهران (فرهنگسرای کتاب) آماده خدمتگزاری به علاقه‌مندان به کتاب و یادگیری است. 

چاپ کتاب به اسم کودک با موضوع خط سفید و در راستای هدف کاهش ترافیک و آلودگی هوا، ایستگاه قصه‌گویی و رنگ‌آمیزی و نقاشی ویژه گروه سنی خردسالان و کودکان، عرضه محصولات فرهنگی هنری توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه شهروندان، ایستگاه خلاقیت، کاردستی و ساخت نشان کتاب ویژه نوجوانان، نمایشگاه کتاب، برپایی ایستگاه نشریات و روزنامه خوانی، ایستگاه هبه کتاب و ثبت نام رایگان شهروندان در کتابخانه‌های شهر تهران از بخش‌های فرهنگسرای کتاب در فرودگاه مهرآباد تهران است. 

همچنین معرفی کتابِ خوب از نگاه مخاطب و یک کتاب، یک آموزه از مسابقات فرهنگسرای کتاب در فرودگاه مهرآباد تهران است که شهروندان در قالب خاطره نویسی بیان خواهند کرد. 

برپایی نگارگذر (تخته شاسی کاریکاتور) با موضوع کتاب نیز از دیگر بخش‌های این فرهنگسرا است. فرهنگسرای کتاب در فرودگاه مهرآباد تهران تا یکم آذرماه، از ساعت ۹ تا ۱۷ در ترمینال ۴ برقرار است.  علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۶۶۶۸۸۵۵۳ تماس بگیرند.
نظر شما