جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۰
کد خبر: ۸۴۲۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
نخستین نشست «چهره به چهره با نویسندگان» در فرهنگسرای انقلاب
جعفر توزنده جانی، نویسنده کودک و نوجوان و روزنامه‌نگار در نخستین نشست چهره به چهره با نویسندگان کودکان را به تجربه ای از داستان نویسی مهمان کرد.
وقتی نویسنده داستانش را نیمه تمام می خواندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در این برنامه که سه‌شنبه ۲۶ آبان ماه به همت باشگاه جوانه فرهنگسرای انقلاب برگزار شد، توزنده جانی داستان نویسنده شدنش را برای پسران دبستان حیات طیبه بیان کرد. وی در ادامه بخش‌هایی از کتاب «افسون زنگ» و «چرا دریا عصبانی شدش» را برای بچه‌ها خواند و از آن‌ها خواست که ادامه آن را تعریف کنند. 
  
این نویسنده در ادامه نشست از مخاطبان دبستانی‌اش خواست داستان‌ها و دست نوشته‌هایشان را برای انتشار در مجله کیهان بچه‌ها و مجله نوآموز به وی ارائه دهند. در این نشست همچنین کتاب «افسون زنگ» به شرکت‌کنندگان نشست اهدا شد و نویسنده کتاب را برای تعدادی از آن‌ها امضا کرد. 
 
در پایان این برنامه شرکت‌کنندگان در نشست چهره به چهره با نویسندگان به کمپین سلام بر حسین پیوستند و با قاب سلام بر حسین عکس یادگاری گرفتند. 
 
نشست بعدی «چهره به چهره» چهارشنبه ۲۷ آبان ساعت ۹ و با حضور منوچهره اکبرلو، نویسنده و باحضور جمعی از دانش آموزان پایه سوم دبستان اسوه برگزار می‌شود. 
 
برای شرکت در این نشست‌ها می‌توانید به نشانی بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۵۵۴۰۸۶۵۸ تماس بگیرید.
نظر شما