جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۴
کد خبر: ۸۴۹۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
فیلم سینمایی «در مدت معلوم» به کارگردانی وحید امیرخانی در سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن اکران می‌شود.
نمایش فیلم «در مدت معلوم» در سینما چاپلین فرهنگسرای بهمنبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ فیلم سینمایی «در مدت معلوم» به کارگردانی وحید امیرخانی، نویسندگی مهدی علی میرزایی و تهیه کنندگی سیدمحسن جاهد و رویا شریف در تمامی ایام هفته در سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن اکران می‌شود. 

در این فیلم که به بررسی معضلات جوانان از سن بلوغ تا ازدواج می‌پردازد؛ جواد عزتى، هومن سیدى، ویشکا آسایش، مهدى فقیه، علی اوسیوند، طوفان مهردادیان، علی سلیمانى، صبا گرگین‌پور، سلمان فرخنده، شهره قمر و اکبر عبدى به همراه گوهر خیراندیش به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم سینمایی «در مدت معلوم» تمام روزهای هفته در ساعت‌های ۱۶ و ۱۹ در کنار فیلم سینمایی «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان در ساعت‌های۹:۳۰، ۱۳ و ۱۷:۳۰ و فیلم سینمایی «بچگیتو فراموش نکن» به کارگردانی جلال فاطمی در ساعت ۱۱ و ۱۴:۳۰ در سینما دیجیتال چاپلین فرهنگسرای بهمن به نمایش در می‌آید. 

سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن در انتهای اتوبان شهید نواب صفوی، میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن واقع شده است، شهروندان برای خرید بلیت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۵۵٠۵٠٣٧٣ تماس بگیرند.
نظر شما