چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۸
کد خبر: ۸۵۱۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
نگارخانه فرهنگسرای اندیشه نمایشگاهی با عنوان «رنج‌ها و گنج‌ها» آثار استادان نقاشی و منتخبی از گنجینه هنرهای زیبا را به معرض نمایش می‌گذارد.
«رنج‌ها و گنج‌ها» در نگارخانه اندیشهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «رنج‌ها و گنج‌ها» آثار استادان نقاشی و منتخبی از گنجینه هنرهای زیبا حاصل فعالیت ۳۲ استاد هنرمند با موضوعات طبیعت بی‌جان، طبیعت و زندگی روزمره، شنبه ۲۶ دی ماه ساعت ۱۷ در نگارخانه اندیشه برگزار می‌شود. 

هدف از برپایی این نمایشگاه به تصویر کشیدن گنجینه هنرهای زیبا برای بهره‌مندی علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است که برخی از این آثار در کتاب‌های تاریخ هنر معرفی و ثبت شده است. 

علی آقا مظاهری، محمدرضا ایزدخواه، اردشیر احمدی‌نژاد، بهروز بلوری، امیر حسین دزفولی، احمد رویایی، محمد علی روح الهی، اکبر نیکان، جعفر نجیبی  از جمله استادانی هستند که در این مراسم حضور خواهند داشت. 

این هنرمندان از پیشکسوتان و تاثیر گذاران عرصه هنر بوده و برای جوانانی که در رشته هنر فعالیت دارند تاثیر به سزایی خواهد داشت. همچنین در این نمایشگاه یکی از آثار هنرمند فقید سهراب سپهری به نمایش گذاشته می‌شود. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا اول بهمن ماه به نگارخانه اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۶۵۰۹۰ تماس بگیرند.
مطالب مرتبط
نظر شما