جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۹
کد خبر: ۸۵۲۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
فرهنگ‏سرای امید به منظور پرورش و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان روزهای چهارشنبه میزبان دانش آموزان در باشگاه کتابخوانان آبی صورتی است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ باشگاه کتابخوانان آبی صورتی ویژه کودک و نوجوان با حضور مهرداد نظام آبادی، مجری برنامه فیتیله، روز‌های چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود. 

نظام آبادی در این باشگاه علاوه بر قصه گویی و اجرای برنامه شاد و طنز، به آموزش شیوه‌های روان خوانی، درک مطلب بهتر دروس می‌پردازد و مخاطبان را با مهارت‌های فن بیان و سخنوری آشنا می‌کند.

کتابخوانی آبی - صورتی با مهرداد نظام آبادی

در برنامه هفته گذشته این نشست وی گوش دادن، سخن گفتن و نقش حافظه دیداری را در تقویت مهارت‌های خواندن مهم ارزیابی کرد و انگیزه را عامل مؤثر در یادگیری دانست که این مهم از طریق تشویق کلامی حاصل می‌شود. 

در هر جلسه اعضای باشگاه فرصت دارند با راهنمایی‌های راضیه رفیع‌زاده کار‌شناس نمایش، نمایشی خلاق را به صورت گروهی آماده و در جمع اجرا کنند.

شعرخوانی و دور هم‌خوانی مخاطبان بخش‌های دیگر این کارگاه آموزشی است. 

کتاب‌های تنور نوشته هوشنگ مرادی کرمانی، جام جهانی در جوادیه نوشته داوود امیریان، جوجه اردک زشت اثر هانس کریستین اندرسن، درخت بخشنده اثر شل سیلور استاین، زنان کوچک نوشته لوئیس میالکات، و.... کتاب‌هایی بودند که بخشی از آن‌ها توسط اعضا در جلسات باشگاه دورخوانی شده. 

کتابخوانی آبی - صورتی با مهرداد نظام آبادی

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه‌های بعدی این باشگاه می‌توانند روزهای چهارشنبه ساعت ۱۵ تا ۱۷ به نشانی میدان امام حسین(ع)، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام، فرهنگسرای امید مراجعه کنند و برای آگاهی بیشتر با شماره تلفن ۳۳۳۰۳۸۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما