دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۸
کد خبر: ۸۵۲۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
نشست «فیلم و گپ» فرهنگسرای رسانه این هفته سه شنبه ۲۹ دی با نمایش فیلم «هامون» به کارگردانی داریوش مهرجویی برگزار می‌شود.
نمایش پرافتخار‌ترین فیلم فجر هشتم در فیلم و گپ فرهنگسرای رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ فیلم «هامون» ساخته داریوش مهرجویی که از بر‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران و دارای جوایز متعدد از هشتمین جشنواره فیلم فجر است، سه شنبه ۲۹ دی ساعت ۱۸ در فرهنگسرای رسانه به نمایش گذاشته می‌شود. 

«هامون» فیلمی اجتماعی و سوررئالیستی، محصول سال ۱۳۶۸ و با حضور بازیگرانی چون خسرو شکیبایی، بیتا فرهی، عزت‌الله انتظامی، فتحعلی اویسی است که داستان مردی به نام حمید هامون را روایت می‌کند که با همسرش، مهشید، دائم کش‌مکش دارد و زندگی کابوس گونه خود را مرور می‌کند. او که مشغول نوشتن رساله‌اش درباره عشق و ایمان است، در پی دوست قدیمی و مرادش علی عابدینی می‌گردد. خانه و کاشانه را ترک می‌کند و دست به اعمال دیوانه‌واری می‌زند. او در حالتی پریشان، در پی شکایت‌هایش، خود را به امواج دریا می‌سپارد، اما عابدینی او را نجات می‌دهد. 

این اثر سینمایی پس از نمایش با حضور سعید قطبی‎زاده کار‌شناس برنامه وعلاقه مندان سینما نقد و بررسی می‌‎شود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند.
نظر شما