جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۷
کد خبر: ۸۵۴۲۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
رقابت از صبح دوازدهم بهمن آغاز می‌شود
رقابت شرکت کنندگان در نخستین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای با عنوان «تهران کاپ» از صبح دوازدهم بهمن در فرهنگسرای رسانه آغاز می‌شود و تا بیستم بهمن ادامه دارد.
بازی‌های رایانه‌ای «تهران کاپ» در فرهنگسرای رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رقابت در نخستین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای با عنوان «تهران کاپ» در چهار رشته و در دو کنسول PC و PS برای دریافت بیش از ۳۰ میلیون تومان جایزه از دوازدهم بهمن در فرهنگسرای رسانه آغاز می‌شود.
  
شرکت‌کنندگان با مراجعه به سایت مسابقات به نشانی http://tehrancupgames.ir می‌توانند از زمان بازی خود آگاه شوند. همچنین به صورت تلفنی، ساعت دقیق مسابقه هر فرد اعلام خواهد شد.
 
این مسابقات در چهار رشته برگزار می‌شود که بازی‌های PES 2016 و FIFA 2016 با موضوع فوتبال در دو بخش کنسول و کامپیوتر خواهد بود و به نفر اول هر رشته ۲ میلیون تومان، نفر دوم 1.5 میلیون تومان، نفر سوم ۱ میلیون تومان و نفر چهارم ۸۰۰ هزار تومان به عنوان جایزه اهدا می‌شود. نفرات اول تا چهارم بازی‌های «گلدن کاپ» و «ارتش‌های فرازمینی» هم به ترتیب، ۲ میلیون، ۱٫۵ میلیون، ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد.

مسابقات «تهران کاپ» به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فدراسیون انجمن‌های ورزشی، انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در فرهنگسرای رسانه به نشانی پاسداران، خیابان گل بنی، میدان قبا برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۱۸۳۷ تماس بگیرید.
مطالب مرتبط
نظر شما