يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۶
کد خبر: ۸۵۳۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران جزییات ثبت‌نام و برگزاری نخستین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای با عنوان «تهران کاپ» که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در چهار رشته در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود را اعلام کرد.
جزییات مسابقات بازی‌های رایانه‌ای تهران کاپ اعلام شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نخستین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای باعنوان «تهران کاپ» برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این مسابقات، ایجاد محیط با نشاط و تشویق جوانان و نوجوانان به بازی‌ها و تفریحات سالم؛ حمایت از تولیدکنندگان و بازی‌سازان داخلی، معرفی الگوهای مناسب در پرکردن اوقات فراغت و تلاش برای فرهنگسازی در استفاده مناسب از فناوری‌های نوین است. 
  
ثبت نام نخستین دوره بازی‌های رایانه‌ای تهران کاپ از پنجم بهمن آغاز شده و تا دهم بهمن ادامه دارد. علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به صورت حضوری در فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در خیابان کارگر جنوبی، نبش خیابان جمهوری اسلامی مراجعه کنند یا به صورت آنلاین با مراجعه به رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی http://fhnews.ir یا سایت مسابقات به نشانی http://tehrancupgames.ir ثبت نام خود را تکمیل کنند. 

این مسابقات در چهار رشته برگزار می‌شود که بازی‌های PES 2016 و FIFA 2016 با محوریت فوتبال در دو بخش کنسول و کامپیو‌تر و مسابقات بازی‌های «گلدن‌کاپ» و «ارتش‌های فرازمینی»، از بازی‌های رایانه‌ای داخلی هم به دو بخش مجزا خواهد بود. به برگزیدگان هر رشته جوایز نفیسی از سوی برگزارکنندگان اهدا خواهد شد.
 
این مسابقات بدون محدودیت سنی ویژه آقایان بوده و دوازدهم تا بیستم بهمن ماه در فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران، خیابان گل بنی، میدان قبا برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۱۸۳۷ تماس بگیرند.
 
تهران کاپ در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مشارکت وزارت ورزش و جوانان، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فدراسیون انجمن‌های ورزشی، انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار خواهد شد.
مطالب مرتبط
نظر شما