شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۷
کد خبر: ۸۵۴۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
رییس فرهنگسرای فناوری اطلاعات ویژه‌برنامه‌های دهه فجر فرهنگسرای فناوری اطلاعات را اعلام کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مهدی وکیل‌پور رییس فرهنگسرای فناوری اطلاعات از اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرهنگسرای فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: ضبط خاطرات دوران زندان مبارزان انقلاب اسلامی در کمیته مشترک ساواک با مشارکت سازمان بسیج شهرداری تهران و بسیج سازمان فرهنگی هنری در برنامه‌ای با عنوان «روبه سوی روشنایی» در استودیو فرهنگسرای فناوری اطلاعات انجام شده است.
 
در این برنامه خاطرات فعالان و زندانیان سیاسی مسلمان در دوران حکومت پهلوی که در کمیته مشترک ضد خرابکاری محکوم شدند، ضبط شد. طاهره سجادی  همسر  مهدی غیوریان و  نویسنده کتاب «خورشید واره»، عزت ا... مطهری، محمد یوسف باروتی، پروین سلیحی، همسر شهید مرتضی لبافی نژاد از جمله شخصیت‌هایی بودند که به ذکر خاطرات سال‌ها مبارزه و شکنجه‌های رژیم پرداختند. این برنامه در روزهای دهه فجر از طریق پرتال شهرداری تهران پخش می‌شود. 
 
وی اجرای نمایش «همراه با انقلاب» را دیگر برنامه فرهنگسرای فناوری اطلاعات معرفی کرد و گفت: نمایش «همراه با انقلاب» با موضوع انقلاب اسلامی از ۱۸ تا ۲۰ بهمن در سه مدرسه از مدارس منطقه ۱۱ اجرا می‌شود.
 
وکیل پور در پایان به  مشارکت در برپایی ایستگاه شادی در میدان انقلاب اشاره کرد و گفت: در ایستگاه «شعار نویسان دیروز / نگاه امروز» با مشارکت مردم شعارهای انقلابی بر روی دیوارهای مشخص شده، نقش می‌بندد.
 
در غرفه یادداشت نویسی  یادداشت‌هایی با موضوعات طریق الشهدا، ایرانی ایرانی بخر، اقتصاد مقاومتی توسط مردم نوشته می‌شود و  غرفه‌های بازی و سرگرمی با مفهوم قرآنی میزبان کودکان است.
 
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به خیابان کارگر جنوبی، نبش خیابان جمهوری فرهنگسرای فناوری اطلاعات مراجعه کنند و یا با تلفن ۲۱۶۶۹۰۲۱۳۰ تماس بگیرند.
نظر شما