جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۶
کد خبر: ۸۵۵۴۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
ششمین شب جشنواره با نمایش و برگزاری فرش قرمز فیلم‌های «ایستاده در غبار»، «لانتوری» و «بادیگارد» دنبال شد و چهره‌های شناخته‌شده چون حجت‌اله ایوبی، معصومه ابتکار، محمدهادی ایازی و محمود صلاحی به تماشای فیلم‌های این روز کاخ مردمی نشستند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ ششمین شب جشنواره در کاخ مردمی با نمایش فیلم‌های پر مخاطب جشنواره سی و چهارم رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته بود. فیلم‌های «ایستاده در غبار»، «لانتوری» و «بادیگارد» که هر سه جزء پنج فیلم برتر از نظر آرای مردمی هستند با حضور عوامل در کاخ مردمی به نمایش در آمدند.

نمایش فیلم «بادیگارد» با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و رییس سازمان سینمایی

نمایش «ایستاده در غبار» با حضور قائم مقام وزیر بهداشت

فرش قرمز فیلم ایستاده در غبار با حضور محمدحسین مهدویان و عوامل فیلم در کاخ مردمی جشنواره برگزار شد. محمدهادی ایازی نیز به عنوان میهمان ویژه این روز، در ابتدای حضور خود در کاخ مردمی با کتایون ریاحی رییس بنیاد کمک دیدار کرد. ریاحی در چند سالی که از فعالیت بنیاد کمک می‌گذرد توانسته است کمک شایان توجهی در راستای سلامت اقشار کم درآمد به ویژه کودکان بکند. قائم مقام وزیر بهداشت سپس به تماشای فیلم سینمایی ایستاده در غبار در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر نشست.

نمایش فیلم «بادیگارد» با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و رییس سازمان سینمایی

ابتکار و ایوبی «لانتوری» را در کاخ مردمی تماشا کردند

فرش قرمز لانتوری با حضور رضا درمیشیان کارگردان و نوید محمدزاده، بهرنگ علوی و مریم پالیزبان بازیگران و عبداله اسکندری گریمور این فیلم در کاخ مردمی برگزار شد.

رضا درمیشیان در میان خبرنگاران و علاقه‌مندان این فیلم گفت: جای رضا عطاران در این مراسم خیلی خالی است. من از همه تشکر می‌کنم و مدیون شما هستم. نمایش امشب را به عبداله اسکندری تقدیم می‌کنم.

نوید محمدزاده با اشاره به حضور نیافتن باران کوثری در کاخ مردمی گفت: باران کوثری به همه سلام رساند. چون سر تمرین تئاتر بود نتوانست در مراسم امشب حضور یابد. امیدوارم که با دیدن این فیلم حالتان خوب شود.

بهرنگ علوی که نقش کوتاهی در فیلم درمیشیان ایفا کرده است درباره حضور خود در این فیلم گفت: امشب تازه احساس کردم که وارد جشنواره فیلم فجر شده‌ام و خوشحالم که با مردم می‌خواهم فیلم ببینم. افتخار می‌کنم که با یک گروه دوست داشتنی کار کرده‌ام. پدرم خیلی دوست داشت که من پزشک شوم اما نشدم. ولی با افتخار یک لانتوری شدم.

لانتوری در پنج سالن پردیس ملت با ظرفیت ۱۱۰۰ نفر نمایش داده شد و حجت اله ایوبی رییس سازمان سینمایی و معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در کنار مردم و عوامل این فیلم به تماشای «لانتوری» نشستند.
 
نمایش فیلم «بادیگارد» با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و رییس سازمان سینمایی

رییس سازمان فرهنگی هنری «بادیگارد» را در کاخ مردمی جشنواره دید
محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام شهاب مرادی رییس سابق سازمان فرهنگی هنری، دکتر حجت‌الله ایوبی معاون وزیر ارشاد و رییس سازمان سینمایی، غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما، عبدالحسین مختاباد عضو شورای شهر، حسن خجسته عضو هیئت مدیره موسسه تصویر شهر، سیدعلی احمدی مدیرعامل موسسه تصویر شهر، ابوالفضل قناعتی عضو شورای شهر تهران، سردار مصطفی آجرلو و آقایان امامی و رضوی تهیه‌کنندگان سریال شهرزاد در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر به تماشای «بادیگارد» نشستند. این فیلم بدون حضور ابراهیم حاتمی‌کیا و عوامل این فیلم در کاخ مردمی جشنواره به نمایش درآمد.

کاخ مردمی جشنواره امروز با نمایش و فرش قرمز فیلم‌های «خماری»، «اژدها وارد می‌شود» و «بارکد» دنبال خواهد شد.
مطالب مرتبط
نظر شما