جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۲
کد خبر: ۸۵۶۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
برنامه های هنری سازمان فرهنگی هنری در راهپیمایی:
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با ۷ غرفه در نقاط مختلف مسیر راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن برنامه‌های متنوعی از جمله تصویرگری چهره امام خمینی (ره)، خوشنویسی شعار روی سنگ، مسابقه عکاسی، مسابقات سنتی ویژه کودکان و... اجرا کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن پایتخت برای گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی از صبح امروز در مسیرهای ده گانه شهر تهران آغاز شده که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با ۷۱ برنامه متنوع فرهنگی و هنری از شهروندان پذیرایی کرد. 

در یکی این برنامه‌ها رقیه ستاری‌نژاد، مصطفی رحمانی و مینا بیرامی با سبک‌های رئال و تکنیک رنگ روغن، پاستل و آبرنگ چهره طلیعه دار انقلاب شکوه‌مند اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را ترسیم کردند. مسابقه حضوری قرآنی با حضور کودکان به همراه اهدای سی دی و دارت و فلش کارت از دیگر برنامه‌های این سازمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود. 

از تصویرگری چهره امام خمینی(ره) تا خوشنویسی شعار روی سنگ

پای ایران و انقلاب اسلامی که به میان می‌آید هنرمندان دایه دار این انقلاب هستند. هر کس با هر هنری که می‌تواند علاقه و دلبستگی‌اش را به ایران اسلامی نشان می‌دهد. فرهاد الطافی هنرمند خط و نقاشی شعار‌های «اجازهٔ نفوذ نمی‌دهیم» و «ایران ما، انقلاب ما» را بر روی سنگ‌ها نقش زده و به مردم هدیه داد. خوشنویسی روی سنگ توسط فرهاد الطافی و اهدای آن به مردم هم در یکی از غرفه‌ها انجام شد و مورد توجه مردم قرار گرفت.

از تصویرگری چهره امام خمینی(ره) تا خوشنویسی شعار روی سنگ
نظر شما