شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۹
کد خبر: ۸۵۶۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
جشنواره عکس موبایلی ۳۷ از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای به تصویر کشیدن لحظات خوب و خاطره‌انگیز راهپیمایی ۲۲ بهمن در حال برگزاری بوده و تا کنون ۸۰۰ عکس به جشنواره ارسال شده است.
رقابت بیش از ۸۰۰ عکس موبایلی از راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جشنواره عکس موبایلی۳۷ با هدف ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و بزرگداشت روز ۲۲ بهمن با اجرای مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱ و مشارکت فرهنگسرای رسانه با همکاری بانک انصار همزمان با راهپیمایی شکوه‌مند روز ۲۲ بهمن آغاز به کار کرده و در حال برگزاری است. 
  
در این جشنواره که با استقبال مخاطبان مواجه شده است، بیش از ۸۰۰ عکس به نشانی‌های اعلام شده ارسال شده و به تدریج عکس‌ها در حال بارگذاری روی صفحه اینستاگرام به نشانی Festival_37  است. 
  
۲۶ بهمن، آخرین مهلت ارسال عکس شرکت‌کنندگان برای صفحه اینستاگرام به نشانی Festival_37 و یا ایمیل 37Fest@gmail.com و تلگرام fest37@ است. 
   
در این جشنواره برای برگزیده اول یک و نیم میلیون تومان، برگزیده دوم یک میلیون تومان، برگزیده سوم پانصد هزار تومان در نظر گرفته شده و جایزه ویژه یک میلیون تومانی به عکسی که بیشترین پسند در اینستاگرام را دارا باشد، تعلق می‌گیرد. 
   
اختتامیه و اهدای جوایز این جشنواره ۱۲ اسفندماه در فرهنگسرای امام(ره) برگزار می‌شود.
نظر شما