دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۰
کد خبر: ۸۶۰۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
دیدار مسئولان فرهنگسرای مهر با جانباز سرافراز حمید حق‌شناس
مسئولان فرهنگسرای امید در دیدار با جانباز حمید حق‌شناس با درخواست وی مبنی بر تعویض پل عبوری منزل وی روبرو شدند که برخلاف بسیاری از وعده‌ها این قول به سرعت محقق شد.
وعده‌ای که به سرعت محقق شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،مسوولان فرهنگسرای امید در راستای تجلیل و تقدیر از جانبازان هشت سال دفاع مقدس منطقه ۱۳ به دیدار حمید حق‌شناس جانباز قطع نخاعی ۷۰ درصد رفتند. این دیدار عصر روز دوشنبه ۱۰ اسفندماه در منزل وی واقع در فلکه چایچی انجام شد. در این دیدار یک ساعته حق‌شناس از خاطراتش در دوران جنگ و از مشکلات و مسائل سخت دوران جانبازی‌اش سخن گفت. 

حق‌شناس علی رغم ضعف شدید حرکتی در مراسم و مناسبت‌های مذهبی در مسجد محل شرکت می‌کند و هر روز با کمک دوستان در مسجد محل برای نماز جماعت حاضر می‌شود و با خدای خود به راز و نیاز می‌نشیند. 

وعده‌ای که به سرعت محقق شدحق‌شناس متولد ۱۳۴۳ است که در تاریخ ۲۷ مردادماه ۱۳۶۷ در دیوان دره کردستان مجروح و از ناحیه گردن دچار قطع نخاع شده و بیش از ۲۸ سال است که پدر و مادر وی پرستار تن زخمی فرزندشان بوده‌اند و راضی نشده‌اند فرزندشان را روانه آسایشگاه جانبازان کنند. حمید دانشجوی رشته عمران دانشگاه بوعلی سینای همدان بوده است که به دلیل آغاز جنگ تحمیلی تحصیل در دانشگاه را‌‌ رها می‌کند و وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌شود و به عنوان بسیجی به جبهه اعزام می‌شود. 

وی در این دیدار درخواست داشت که پل عبوری مقابل منزل ایشان تعویض شود که بر خلاف بسیاری از وعده‌ها این مسئله به سرعت توسط فرهنگسرای امید انجام شد. 

فرهنگسرای امید در میدان امام حسین (ع)، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام واقع شده است و علاقه مندان برای آگاهی بیشتر از برنامه‌های این مرکز می‌توانند با شماره ۳۳۳۰۲۵۸۹ تماس بگیرند.
نظر شما