پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۰
کد خبر: ۸۶۰۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از مشارکت سازمان فرهنگی هنری در طرح «عیدانه کتاب» در نوروز ۹۵ خبر داد.
مشارکت سازمان فرهنگی هنری در طرح عیدانه کتاببه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام حسن ناصری‌پور درباره اجرای طرح عیدانه کتاب در فروردین ۹۵ گفت: طرح عیدانه کتاب به همت خانه کتاب با مشارکت مدیریت امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌شود و در آن شهروندان می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌های سطح شهر از ۲۰ درصد تخفیف خرید کتاب بهره‌مند شوند که تاثیر به سزایی در تسهیل خرید کتاب و وارد کردن آن به سبد فرهنگی خانوار دارد.

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری ادامه داد: از آنجا که اطلاع رسانی اقدامات شایسته فرهنگی و حمایت از آن‌ها از وظایف سازمان فرهنگی هنری است، این سازمان اقدام به اطلاع رسانی طرح عیدانه کتاب در بیش از ۳۵۰ کتابخانه زیرنظر سازمان فرهنگی هنری و بیش از ۲۰۰ مرکز فرهنگی هنری کرده است. 

به گفته ناصری پور این طرح با هدف ترویج فرهنگ هدیه دادن کتاب و کتابخوانی در حال برگزاری است و تا تاریخ پانزدهم فروردین سال ۹۵ ادامه خواهد داشت.

در این طرح که تحت عنوان «عیدانه کتاب» برگزار می‌شود عموم مردم می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو این طرح در سراسر کشور از ۲۰ درصد تخفیف برای خریداری کتاب‌ها تا سقف ۱۰۰ هزار تومان به ازای هر شماره ملی استفاده کنند؛ تنها شرط استفاده از این تخفیف نیز ارائه کارت ملی از سوی خریداران است. 

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاع از کتابفروشی‌های مشارکت کننده در این طرح به سایت خانه کتاب مراجعه کنند.
نظر شما