جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۰
کد خبر: ۸۶۰۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
«بهشت گمشده» عنوان نمایش مذهبی است که در قالب اجرای بسته فرهنگی ایام فاطمیه از سوی کانون نمایش فرهنگسرای خاتم (ص) برگزار می‌شود.
نمایش بهشت گمشده در سوگ حضرت زهرا (س)به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این نمایش به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) توسط کانون نمایش فرهنگسرای خاتم اجرا خواهد شد. 
 
گروه نمایش حورا به مدت ۸ سال در زمینه نمایش مذهبی فعالیت کرده و تاکنون در برنامه‌های مختلفی در مدارس، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و حسینیه‌ها به سرپرستی ندا صالحی حضور داشته است. 
 
نمایش بهشت گمشده به نویسندگی انسیه حورا توسط گروهی از بانوان به اجرا در می‌آید و سیره و روش حضرت زهرا (س) و پاسداری ایشان از حریم ولایت با نشان دادن ماجرای پشت درب خانه آن حضرت به تصویر کشیده و در ادامه به جریان غضب شدن فدک و در ‌‌‌نهایت به شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ختم می‌شود. این نمایش از نحوه ولادت آن بانو آغاز و به شهادت آن حضرت ختم می‌شود. 
 
نمایش «بهشت گمشده» روز چهارشنبه ۱۹ اسفند ماه از ساعت ۱۰ در سالن آمفی تئا‌تر خاتم (س) به نشانی شهرک ولی‌عصر (عج)، انتهای خیابان حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی اجرا می‌شود.
نظر شما