جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۶
کد خبر: ۸۶۰۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر تکمیل پروژه باغ کتاب تا پایان فروردین ماه گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا با تامین اعتبار مورد نیاز، این پروژه در هفته اول اردیبهشت ماه به بهره‌برداری برسد.
افتتاح باغ کتاب تهران در هفته اول اردیبهشت / تشریح آخرین وضعیت مرکز تئا‌تر خاوران و صبابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی با اشاره به آخرین وضعیت چندین پروژه فرهنگی شهر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها، مجموعه پردیس تئا‌تر تهران یا خاوران است که در حال حاضر برخی از سالن‌های آن آماده و محوطه‌سازی انجام شده است اما پارکینگ و تاسیسات هنوز کار دارد. 
 
وی افزود: سالن ۱۵۰۰ نفره این مجموعه نیز آماده و مبله شده است اما ماشینری سن هنوز آماده نیست. در هر صورت پس از اتمام پروژه کار را تحویل می‌گیریم. 
 
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پروژه مرکز تئا‌تر صبا را از دیگر پروژه‌های فرهنگی مدیریت شهری معرفی کرد و گفت: در این مورد نیز مذاکره کردیم و قرار است هر بخشی که آماده شد را تحویل بگیریم اما افتتاح زمانی است که پروژه کامل شود و روز بعد از افتتاح بتوانیم تئا‌تر روی صحنه ببریم. 
 
صلاحی در بخش دیگری از اظهاراتش به آماده سازی بخش قابل توجهی از باغ کتاب تهران اشاره و تصریح کرد: دریاچه‌های بیرون و محوطه‌سازی آماده است اما پارکینگ به طور صددرصدی آماده نیست و از ۴ سالن مجموعه هم برخی آماده نیستند. 
  
وی با بیان اینکه در حال حاضر مدیر عامل نشر شهر را در این مجموعه مستقر کرده‌ایم تا هر بخش که آماده شد را تحویل بگیرد، تصریح کرد: دکتر قالیباف هم به پیمانکار و هم به مجموعه شهرداری ابلاغ کرده تا انتهای فروردین ماه باغ کتاب آماده شود. 
 
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ادامه داد: بر این اساس، پیش‌بینی می‌کنیم تا هفته اول اردیبهشت پروژه افتتاح شود. البته برای اتمام این پروژه نیاز به اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی است. 

صلاحی در پایان گفت: پس از پایان پروژه، این مجموعه در اختیار سازمان فرهنگی هنری قرار می‌گیرد و به زیر مجموعه نشر شهر تبدیل می‌شود. مرکز تئا‌تر صبا و تهران نیز زیر مجموعه معاونت امور نمایشی می‌شوند.

منبع: شهر نوشت
نظر شما