شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۶
کد خبر: ۸۶۰۹۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
شجاعی طباطبایی از برگزاری نمایشگاه آثار مسابقه کاریکاتور «هولوکاست»، دوسالانه کاریکاتور تهران و دومسابقه با موضوع معضلات شهری و مدیریت پسماند در سال ۹۵ خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید مسعود شجاعی طباطبایی رییس خانه کاریکاتور از انتشار نشریه ایران کاریکاتور بعد از توقف هشت ساله خبر داد و به برگزاری مسابقه کاریکاتور معضلات شهری و مدیریت پسماند اشاره کرد و گفت: پنجمین دوره مسابقه کاریکاتور معضلات شهری از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خردادماه سال آینده برگزار می‌شود و مسابقه کاریکاتور مدیریت پسماند هم اولین دوره آن را در تیرماه سال بعد برگزار می‌کنیم که این رویداد از سوی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و خانه کاریکاتور برگزار می‌شود. 

شجاعی درباره پرداختن به موضوعات غیر سیاسی که ابعاد جهانی دارند، گفت: وقتی موضوع سیاسی باشد، کاریکاتوریست‌های محدودتری از سراسر دنیا مشارکت می‌کنند و در مباحث دیگری مثل محیط زیست و آلودگی هوا، گرم شدن کره زمین و... همه کاریکاتوریست‌ها به صورت گسترده تری امکان شرکت دارند. 

شجاعی در پایان به موضوع دوسالانه کاریکاتور هم اشاره کرد و گفت: این دوسالانه سال ۹۵ با همکاری وزارت ارشاد مشهد به صورت همزمان در تهران و مشهد برگزار می‌شود که این رویداد برای آبان ماه برنامه ریزی شده است اما هنوز شورای سیاست گذاری مشخص نشده‌اند و منتظریم که اولین اقدام مثبت از سوی وزارت ارشاد به لحاظ تأمین مسائل مالی آن انجام شود و سپس شورای سیاست گذاری این دوسالانه را معرفی خواهیم کرد.
نظر شما