شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۸
کد خبر: ۸۶۲۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
به مناسبت سالروز «هنر انقلاب اسلامی» در فرهنگسرای رضوان برگزار می‌شود؛
نمایشگاه لوگوتایپ «مشق چشم» برگزیده آثار هنرمندانه عظیم فلاح، همزمان با گرامیداشت «سالروز هنر انقلاب اسلامی» به مناسبت شهادت سید مرتضی آوینی در نگارخانه فرهنگسرای رضوان برگزار می‌شود.
نمایشگاه لوگوتایپ «مشق چشم» در فرهنگسرای رضوانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نمایشگاه «مشق چشم» از پنجشنبه ۱۹ فروردین آغاز شده و تا ۳۱ فروردین ماه ادامه خواهد داشت؛ در این نمایشگاه ۲۵ اثر لوگو تایپ با موضوع نام شهید سید مرتضی آوینی در نگارخانه‌ فرهنگسرای رضوان به نمایش در آمده‌ است.
 
عظیم فلاح متولد ۱۳۶۰ از تهران است که عضویت در موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و بنیاد ملی نخبگان ایران، برگزار کننده نمایشگاه‌های نقاشی‌خط در کشورهای سودان، عراق، آذربایجان، لبنان و بلاروس، تقدیر شده در موزه هنرهای معاصر تهران به عنوان «هنرمند جوان» و «مربی خلاق سال» در فرهنگسرای ارسباران، چاپ و انتشار چندین اثر مکتوب مجله و پوستر؛ همچنین داوری در جشنواره‌های نقاشی‌خط مراکز آموزشی شهر تهران را در کارنامه هنری خود دارد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه هنری می‌توانند به نشانی: بهشت زهرا(س)، ورودی گلزار شهدا، مقابل جایگاه جلوس امام خمینی(ره)، فرهنگسرای رضوان مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما