شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۳
کد خبر: ۸۶۴۴۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
به مناسب ولادت امیر المومنین علی علیه السلام و روز پدر برنامه‌ای با عنوان دستان آسمانی در تجلیل از پدران کارکنان و دانش‌آموزان خانه فرهنگ مشارکتی آرمان، به ویژه پدران دارای مشاغل سخت برگزار خواهد شد.
«دستان آسمانی» در خانه فرهنگ مشارکتی آرمان تجلیل می‌شوندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه فرهنگ مشارکتی آرمان به مناسبت ولادت امیر المومنین و روز پدر برنامه‌ای با عنوان دستان آسمانی را به منظور تقدیر و تجلیل از پدران،به ویژه پدران مسن و دارای مشاغل سخت در اولین روز اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ تا ۳۰: ۱۸برگزار خواهد کرد. 

در این برنامه که پدران و همسران پرسنل و مخاطبان این خانه فرهنگ حضور خواهند داشت، فاطمه قنبری، مدیر این مرکز، به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و با یادآورای مقام والای امیرمومنان و شخصیت بی‌نظیر ایشان به عنوان پدر و همسری بی‌همتا، این روز را به حضار تبریک و تهنیت خواهد گفت. 

پس از سخنرانی قنبری، علیرضا باقر‌نژاد برنامه مولودی خوانی خود را اجرا خواهند کرد و پس از آن ضمن تجلیل از همه پدران و همسران حاضر در برنامه از دو تن از مسن‌ترین پدران این جمع که دارای مشاغل سخت می‌باشند، (پدر یکی از پرسنل و پدر یکی از دانش آموزان) تجلیل ویژه به عمل خواهد آمد. 

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۷۰۱۹۹۸، خانه فرهنگ مشارکتی آرمان، تماس بگیرند.
نظر شما