جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۰
کد خبر: ۸۶۵۲۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
منتخب آثار هنرمندان نقاشی خط با عنوان «مشق طواف» به اهتمام و گردآوری استاد عظیم فلاح در نگارخانه فرهنگسرای رضوان برپاست.
نمایشگاه نقاشی خط «مشق طواف» در فرهنگسرای رضوانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در این نمایشگاه که از یکم تا ۱۵ اردیبهشت ماه در گالری فرهنگسرای رضوان برپا است، تعداد ۲۵ تابلو اثر نقاشی خط آثار هنرمندان جوان کشور به اهتمام و گردآوری استاد عظیم فلاح با موضوع نام مبارک حضرت علی (ع) به نمایش درآمده است.

عظیم فلاح متولد ۱۳۶۰ تهران؛ عضویت در موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و بنیاد ملی نخبگان ایران، برگزار کننده نمایشگاه‌های نقاشی خط در ایران، سودان، عراق، آذربایجان، لبنان و بلاروس، تقدیر شده در موزه هنرهای معاصر تهران به عنوان «هنرمند جوان» و «مربی خلاق سال»‌ در فرهنگسرای ارسباران، چاپ و انتشار چندین اثر مکتوب مجله و پوستر و همچنین داوری در جشنواره های نقاشی خط مراکز آموزشی شهر تهران را در کارنامه هنری خود دارد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه هنری می‌توانند به نشانی بهشت زهرا (س)، ورودی گلزار شهدا، مقابل جایگاه جلوس امام خمینی (ره)، فرهنگسرای رضوان مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما