جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۹
کد خبر: ۸۶۶۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
بعد از برگزاری موفق «هفته فیلم مادر» و «باشگاه فیلم کودک»، در خانه فرهنگ شیخ هادی، این خانه فرهنگ برنامه‌های سینمایی خود را با «پاتوق فیلم» از سر می‌گیرد.
عشق از دیدگاه جامعه‌شناسی در بررسی «در دنیای تو ساعت چند است»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در «پاتوق فیلم» که قرار است یک پاتوق صمیمانه برای دوستداران هنر هفتم باشد، هر ماه یک فیلم سینمایی ایرانی به نمایش در می‌آید و پس از نمایش، نقد و تحلیل فنی و محتوایی آن با حضور کارشناسان صورت می‌پذیرد. از دیگر اهدافی که «پاتوق فیلم» دنبال می‌کند و گزینش فیلم‌ها هم برای نمایش با این هدف انجام می‌شود؛ «تکریم و پاسداشت گویش‌ها، آداب و رسوم، سنت و فرهنگ ایرانی» است.

در اولین جلسه از این برنامه، ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ تا ۲۰ فیلم «در دنیای تو ساعت چند است» در خانه فرهنگ شیخ هادی به نمایش در می‌آید و مریم ملایی، جامعه‌شناس، موضوع این فیلم به‌ویژه مسئله عشق را از منظر جامعه‌شناسی برای مخاطبان تحلیل خواهد کرد.

گفتنی است «پاتوق فیلم» بعدی ۱۰ خرداد خواهد بود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی خیابان ولی‌عصر نرسیده به سه راه جمهوری، خیابان شهید حسین سخنور و یا با شماره ۶۶۴۹۸۵۸۷ تماس بگیرند.

نظر شما