شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۰
کد خبر: ۸۶۷۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
پیام دهکردی از جمله هنرمندانی است که در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب در غرفه فرهنگسرای کتاب حضور پیدا کرد و برای مردم بخش هایی از یک کتاب را خواند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پیام دهکردی از جمله هندمندانی است که در فرهنگسرای کتاب، به خوانش بخش‌هایی از یک کتاب پرداخت. 

این بازیگر تئا‌تر به تاثیر کتابخوانی هنرمندان اشاره کرد و گفت: حتی اگر یک نفر از این اتفاق به کتاب خواندن علاقه‌مند شود، برای من کافی است. نشست های کتابخوانی هنرمندان اتفاق مبارکی است. فرهنگ یک کار ترویجی است و قطعا ما با غفلت‌هایی که در راه نهادینه کردن کتاب انجام داده‌ایم، نمی‌توانیم یک شبه سرانه مطالعه ۳۰ ثانیه کتاب خواندن هر ایرانی را به ۳ ساعت تبدیل کنییم. 

پیام دهکردی با توجه به حضور دایمی مردم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تولید کتاب‌های صوتی را یک اتفاق مثبت دانست گفت: الان جامعه ما بی‌حوصله شده است و اکثرا گرفتار یک بطالت عمومی هستند. با این شرایط وجود کتاب‌های صوتی اتفاق مثبتی محسوب می‌شود. 
هفتمین فرهنگسرای کتاب هم‌زمان با بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ضلع شرقی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب شماره ۱۱۲ با برپایی غرفه‌های فرهنگی هنری متنوع از ساعت ۱۰ تا ۲۰ پذیرای شهروندان است.

دهکردی در خصوص حوزه مطالعه خود گفت: غیر از کتاب‌های تخصصی، ادبیات، شعر به طور ویژه، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، تاریخ و سیاست، بخش‌های مورد علاقه من است که در این حوزه‌ها مطالعه دارم.
 
هفتمین فرهنگسرای کتاب همزمان با بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ضلع شرقی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب شماره ۱۱۲ با برپایی غرفه‌های فرهنگی هنری متنوع از ساعت ۱۰ تا ۲۰ پذیرای شهروندان است.

نظر شما