جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۹
کد خبر: ۸۶۷۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
سینما تیرانداز و الهام پاوه‌نژاد در هفتمین روز از نمایشگاه کتاب، در فرهنگسرای کتاب برای علاقه‌مندان بخش‌هایی از یک کتاب را می‌خوانند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اجرای کتابخوانی از سوی هنرمندان یکی از بخش‌های پر مخاطب «فرهنگسرای کتاب» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است که همه روزه در دو نوبت صبح و بعداظهر اجرا می‌شود.
  
این برنامه که تا به امروز با حضور هنرمندانی همچون علی نصیریان، بهاره رهنما، پیام دهکردی، فریبا متخصص، هادی مرزبان، بهزاد فراهانی، گلاب آدینه، شیرین بینا و... همراه بوده است، فردا از ساعت ۱۱:۴۵ میزبان سیما تیرانداز، بازیگرسینما و تلویزیون خواهد بود. 
  
همچنین از ساعت ۱۵:۳۰ الهام پاوه‌نژاد بازیگر تئا‌تر و تلوزیون علاقه‌مندان حاضر در فرهنگسرای کتاب را به شنیدن چند صفحه‌ای از یک کتاب دعوت می‌کند. 
روز چهارشنبه (روز هشتم فرهنگسرا) فرهاد قائمیان و حمیدرضا آذرنگ برای مخاطبان خود کتاب می‌خوانند. 
 
اجرای زنده موسیقی مقامی استان چهارمحال و بختیاری در دو نوبت ساعت ۱۱ صبح و ۱۹ بعد از ظهر در فرهنگسرای کتاب بخشی از برنامه‌های روز هفتم فرهنگسرای کتاب است.
 
اجرای نمایش پسماند و حمل و نقل و برنامه شعر خوانی با حضور انجمن ادبی سیمرغ از دیگر برنامه‌های فرهنگسرا در هفتمین روز برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است. 
 
هفتمین فرهنگسرای کتاب همزمان با بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ضلع شرقی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب شماره ۱۱۲ با برپایی غرفه‌های فرهنگی هنری متنوع از ساعت ۱۰ تا ۲۰ پذیرای شهروندان است.
نظر شما