جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۰
کد خبر: ۸۶۹۳۶
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
رییس برج آزادی با حضور در نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران گفت: این نمایشگاه نشان می‌دهد که چه برنامه‌های مثبت و مناسبی در طول سال‌ها از سوی مناطق انجام شده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، غلامحسین شاه علی رییس برج آزادی در غرفه منطقه 9 در نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر حاضر شد و تفاهم نامه‌ای را به منظور همکاری و مشارکت بیشتر با هر دو مرکز به امضا رساند. 

شاه علی در این باره بیان کرد: از سال گذشته و ابتدای امسال با سازمان‌های مختلف تفاهم نوشتیم که آخرین آن تفاهم نامه همکاری با مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 بود. بر اساس این تفاهم نامه قرار است که امکانات هر دو نهاد به خوبی استفاده شود و برنامه‌هایی که تا آخر امسال تنظیم می‌شود را به صورت جدی‌تر و گسترده‌تر با هماهنگی همدیگر برگزار کنیم.

وی درباره برگزاری نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر گفت: برگزاری این نمایشگاه نشان می‌دهد که چه برنامه‌های مثبت و مناسبی در طول سال‌ها از سوی مناطق انجام شده که حالا تعدادی از آن را در اینجا به نمایش گذاشتند و ما می‌توانیم آثار تولید شده و فعالیت‌های ایشان را به صورت یکجا تماشا کنیم.

رییس برج آزادی با اشاره به عملکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در طی سال‌ها ادامه داد: خوشبختانه سازمان در طی این بیست سال خیلی خوب حرکت کرده و به پیش رفته است. اما اگر در اجرای برخی کارها با دقت بیشتری برنامه ریزی شود و از تکرار برنامه‌ها در مناطق مختلف پیشگیری شود ما شاهد تنوع بیشتری در برنامه‌های مناطق مختلف خواهیم بود.  
نظر شما