جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۵
کد خبر: ۸۶۹۴۲
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
احمد حاجی سفیدی مدیر شبکه سلامت سیما در نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران حضور پیدا کرد و گفت: آنچه بیشتر از همه در این نمایشگاه جلوه می‌کرد ارائه کارهای بدیع و نزدیک به سلیقه مخاطب بود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، احمد حاجی سفیدی مدیر شبکه سلامت سیما به نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران آمد و از تعدادی از غرفه‌های آن بازدید کرد. وی در این باره گفت: عمده فعالیتی که در این غرفه‌ها شاهد بودم نشانگر کیفیت و خلاقیتی بود که تا به حال آن را یکجا ندیده بودم. از این همه خلاقیت و تراوشات فکری و فرهنگی دوستان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بسیار خوشحال هستم و امیدوارم روز به روز بر کیفیت این برنامه‌ها افزوده شود.

وی ادامه داد: آنچه بیشتر از همه در این نمایشگاه جلوه می‌کرد، ارائه کارهای بدیع و نزدیک به سلیقه مخاطب بود.  اقدام به برگزاری نمایشگاه یقیناً همت بلندی را می‌طلبید و کار سخت و جان فرسایی بوده است. 

سفیدی در اشاره به انعکاس برنامه‌ها فعالیت‌هایی که از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری صورت می‌گیرد، گفت: امروزه باید به سمتی رفت که بیشتر مسائل را با زبان روز یعنی فضای دیجیتال و مجازی مطرح کنیم. لازم است در همه کارهای فرهنگی این پیوست را داشته باشیم. به نظر من برای برگزاری این نمایشگاه تقویت کار رسانه‌ای مهم‌تر از وجه برگزاری نمایشگاه است.
 
وی در خصوص مشکلات سر راه اقدامات فرهنگی گفت: مشکلی که اغلب در همه کارهای فرهنگی وجود دارد این است که جامعه هدف را خیلی خوب نمی‌شناسیم. برای شناسایی جامعه هدف نیاز به افکار سنجی است. اگر نظرات مخاطبان به درستی شناخته شود و نسبت به سن و تحصیل و فولکلور اجتماعی محصول تولید شود، قطعاً تأثیر بیشتری می‌گذارد.

مدیر شبکه سلامت افزود: برای رویکرد فرهنگی نیاز است طوری آن را انتخاب کنیم که قابلیت تکرار داشته باشد و بعد ازآن با تمام ترفندهای رسانه‌ای آن موضوع فرهنگی را در ذهن مردم ته نشین کنیم. در آن زمان است که آن موضوع فرهنگی تولید رفتار می‌کند و ما به هدفمان رسیده‌ایم.
نظر شما