جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۷
کد خبر: ۸۶۹۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی مطرح کرد
معاون فرهنگی تبلیغی نمایندگی تهران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه گفت: از مدیران فرهنگی در شهرستان‌های هم جوار برای انجام کارهای فرهنگی در شهر خودشان به این نمایشگاه دعوت شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، میر رفیع تبار پس از ابراز تشکر از برگزارکنندگان نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران گفت: امیدوارم برگزاری چنین نمایشگاهی به این زیبایی و هنری پایدار باشد. این‌گونه نمایشگاه‌ها باعث انتقال تجارب نسبت به همدیگر و مناطقی دیگر و همسو می‌شود.
 
وی درباره امتیازات مثبت این نمایشگاه ابراز داشت: از حسن‌های بزرگ این نمایشگاه جلوگیری از انجام کارهای موازی است. در واقع کارهای جدید و زیبا در شرایط بهتر ادامه پیدا می‌کند. البته اگر دوستانی از شهرستان هم به این نمایشگاه دعوت بشوند، قطعاً برای انجام کارهای فرهنگی در شهر خودشان کمک بزرگی به ایشان می‌شود و این سازمان فرهنگی هنری می‌تواند کمک مطلوبی برای نشر کارهای فرهنگی صورت دهد و زمینه ساز خدمات فرهنگی باشد.
 
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه گفت: مخاطب این نمایشگاه بیشتر مدیران فرهنگی هستند اما در بعضی جاها نیز مردم عادی می‌توانند از آن بهره ببرند البته اگر نمایشگاه در فضای بازتر و مناسب‌تر برگزار می‌شد، شهروندان می‌توانستند بهتر مشارکت کنند.

نظر شما