شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۷
کد خبر: ۸۷۰۱۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
معاون فرهنگی موسسه دارالحدیث در نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران حاضر شد و از غرفه‌های مختلف دیدن کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی نیا، معاون فرهنگی موسسه دارالحدیث در آخرین روز نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران از دستاوردهای سازمان فرهنگی هنری بازدید کرد.
  
سبحانی نیا درباره کیفیت نمایشگاه عنوان کرد: به نظرم نمایشگاه خیلی خوب و وزینی است و تا به حال در آن فعالیت‌های ارزشمندی صورت گرفته. هر کدام از غرفه‌ها در نوع خودش کار زیبا و ارزنده‌ای است، هم در باب آموزشی، هم مشاوره، هم بسیج و فرهنگسرای قرآن هر کدام جذابیت خودش را دارد.
 
وی ارتباط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مؤسسات فرهنگی را ضروری برشمرد و گفت: من فکر می‌کنم ما در داخل کشور مؤسسات علمی و فرهنگی فراوانی را داریم که دستاوردهای ارزشمندی دارند، منتهی به دلیل عدم ارتباط آنها با جاهایی مثل شهرداری تهران، دستاوردهایشان به خوبی استفاده نمی‌شود. حالا یک کاری که شهرداری انجام داده و من خبر دارم این است که نیازمندی‌های خودش را از طریق معاونت‌ها و بخش‌های مختلف خودش تولید و عرضه می‌کند که این کار ارزنده‌ای است.
 
معاون فرهنگی موسسه دارالحدیث اضافه کرد: در حقیقت به نوعی می‌شود گفت شهرداری خودکفا شده و از بقیه مراکز علمی بی‌نیاز است. در کنار کارهایی که شده، باید بحث ارتباطات با مؤسسات فرهنگی گسترش پیدا کند. ما در موسسه دارالحدیث تمایل به همکاری با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران داریم و با حجت‌الاسلام ناصری پور جلساتی را برگزار خواهیم کرد.
نظر شما