شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۰
کد خبر: ۸۷۰۴۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
حجت‌الاسلام علی مخدوم با حضور در پردیس ملت از نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران بازدید کرد.
برنامه‌های خلاقانه و تاثیرگذاری در نمایشگاه فرهنگ و هنر به چشم می‌خوردبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام علی مخدوم، رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی از چهره‌هایی بود که در نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران حاضر شد. 
 
مخدوم با بیان اینکه توانمندی‌های فوق‌العاده‌ای در غرفه‌ها وجود دارد، گفت: من به تناسب فعالیت‌هایی که در تهران دارم، تصورم این بود که شناخت کافی در این زمینه دارم. منتهی در بسیاری از زمینه‌ها می‌توانم بگویم که شناختم ارتقا پیدا کرد و هم توانمندی‌های خیلی خوبی وجود دارد و هم برنامه‌های خلاقانه و تاثیرگذاری دیدم که دارد کار می‌شود.
 
وی افزود: به نظر من ظرفیت‌های بسیار خوب و بزرگی در مجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران وجود دارد که هم می‌تواند در تعامل با دستگاه‌های دیگر کشور ارتقا پیدا کند و هم اینکه فکر می‌کنم بشود گاهی اوقات از بعضی از نهادها فراخوان‌هایی را داد که اگر طرح‌هایی به ذهنشان می‌رسد بتوانند مشارکت داشته باشند یا نه صرفاً راهی را ارائه دهند که برای برخی از فرهنگسراها قابلیت اجرایی داشته باشد. چون این ظرفیتی که ما می‌بینیم اندوخته بسیار خوبی است. فکر می‌کنم اگر فراخوان‌هایی داده شود، می‌تواند زمینه بالندگی بیشتر از این به وجود بیاید.
  
رئیس مرکز پاسخگوی به سؤالات دینی تصریح کرد: در غرفه‌های مختلف کارهای خیلی جذابی بود، شاید یکی از کارهای خیلی قابل توجه برای من کاری بود که در غرفه مرکز مطالعات فرهنگی انجام شده بود؛ کارهای پیمایشی خیلی خوبی که می‌تواند خط و نشان مناسبی برای طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌ها ارائه بدهد. 
  
مخدوم ادامه داد: برخی کارهایی که در مترو انجام شده بود یا کارهایی که در فرهنگسرای اخلاق و در حوزه کتابت قرآن در مناطق مختلف دیده می‌شد، برای من بسیار جذاب بود. 

نظر شما