دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۷
کد خبر: ۸۷۱۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
با حضور محمدحسین صفارهرندی در فرهنگسرای گلستان:
نشست موضوعی اسلام ناب محمدی در برابر اسلام آمریکایی عصر روز سه‌شنبه ۱۱ خردادماه ۹۵ با حضور محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
نشست موضوعی اسلام ناب محمدی برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دوستی با دشمنان خدا، سلطه‌پذیری کفار، جدایی دین از سیاست، آزادی مطلق، هدف، توجیه‌گر وسیله، تأثیرپذیری از غرب از جمله ویژگی‌های اسلام آمریکایی است. 

ظلم ستیزی، حامی مظلوم بودن، اجرای حدود الهی، عدالت محوری و خدا محوری از ویژگی‌های بارز و اصولی اسلام ناب محمدی است. در این نشست توسط محمدحسین صفار هرندی تفاوت‌ها و ضرورت‌های اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی بر اساس دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) تشریح خواهد شد و ایشان تفسیر و پژوهش خود را از این موضوع برای علاقه‌مندان ارائه خواهند داد. 
 
موضوع مهم و دارای اولویت، نگاه هوشمندانه‌ای است که فعالان دلسوز جهان اسلام باید به تفاوت میان اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی داشته باشند و از خلط و اشتباه میان این دو، خود و دیگران را بر حذر بدارند.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند در تاریخ یادشده به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، ضلع شمالی بوستان فدک، فرهنگسرای گلستان، آمفی تئاتر فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند.
نظر شما