جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۳
کد خبر: ۸۷۱۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
حجت الاسلام حسن ناصری‌پور در نشست «ولایت و رهبری از دیدگاه امام خمینی(ره)» عنوان کرد: مقام معظم رهبری هشدار داده‌اند که تحریف افکار و آثار امام خمینی(ره) پیامدهای جدی و خطرناکی به دنبال دارد چراکه امام خمینی(ره) نقشه راه جمهوری اسلامی را تعیین کرده‌اند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام حسن ناصری‌پور با اشاره به مراجعه مستقیم به آثار معمار کبیر انقلاب بیان کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که: اگر ملت ایران بخواهد به آن هدف‌ها برسد، بخواهد این راه را ادامه بدهد، باید راه امام بزرگوار را درست بشناسد، اصول او را درست بشناسد، نگذارد شخصیت امام را تحریف کنند، که تحریف شخصیّت امام، تحریف راه امام و منحرف کردن مسیر صراط مستقیم ملّت ایران است.
  
وی با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌هایی از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این زمینه برگزار شد عنوان کرد: نشست «ولایت و رهبری از دیدگاه امام خمینی(ره)» قدم اول در پرداختن به موضوع استکبارستیزی است. ما در سازمان فرهنگی وظیفه داریم از تحریف امام امت جلوگیری کنیم. این موضوع وظیفه‌ای است که باید نسبت به آن حساس باشیم.
  
در ادامه این نشست حجت‌الاسلام مهدی طائب تصریح کرد: تحریف به طور کلی به دو شیوه صورت می‌گیرد. یا ظاهری سخت را باطل جلوه می‌دهد و یا به‌طور باطنی یک شخص یا مفهوم را تحریف می‌کند. این تحریف در مورد هرفرد مصداق متفاوتی دارد.
   
حجت‌الاسلام طائب با اشاره به ابعاد شخصیتی امام راحل تصریح کرد: امام خمینی(ره) شخصیت علمی سیاسی روشن و آگاهی بودند که اندیشه‌ای ورای ایران داشتند. ایشان به موضوع وحدت جهان اسلام متوجه بودند و نگرشی جهانی به مسائل مختلف داشتند. محصول تفکر آگاهانه و مسئولانه معمار انقلاب اسلامی بیداری اسلامی در بین عموم مسلمانان جهان بود.
  
وی افزود: نگرش داخلی و ملی، دیدگاه انسانی در شان و مقام امام راحل را محدود می‌کرد و مانع تسلط ایشان به مسائل جهان اسلام و امت مسلمین می‌شد.
  
وی در ادامه با اشاره به بصیرت مقام معظم رهبری(ره) بیان کرد: ایشان با آگاهی و تدبیر و تدقیق مسائل جهانی، منطقه‌ای و ملی فرموده‌اند: اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای نکرده به عمد به کنار بگذاریم، ملّت ایران سیلی خواهد خورد.
  
نشست «ولایت و رهبری ازدیدگاه امام خمینی(ره)» در فرهنگسرای امام(ره) با مراسم گروه تواشیح ولایت به پایان رسید. قاری این مراسم علی نجفی بود.
نظر شما