شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۰
کد خبر: ۸۷۲۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
درایستگاه روایتگری فرهنگسرای رضوان؛
محمدسعادت از برپایی ایستگاه های روایتگری به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در محل گلزار مطهر شهدای بهشت زهرا(س) خبرداد .
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رییس فرهنگسرای رضوان با اعلام این خبر افزود: زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) و بازدیدکنندگان از برنامه با حضور در این ایستگاه های روایتگری که به همت فرهنگسرای رضوان در ویژه برنامه "ره بر ره یافتگان" در گلزارشهدا مشخص شده است می توانند ازکلام شیوای راویان دفاع مقدس استفاده کرده و با سبک زندگی شهدا و امام شهداء بیشتر آشنا شوند.» 
 
سعادت خاطرنشان کرد: این ایستگاه ها پنجشنبه وجمعه 13 و 14 خرداد ماه در محل های مزار شهید صیاد شیرازی، شهید پلارک، مزار سرداران شهید (قطعه 24)، شهدای گمنام (قطعه40) و مزار شهدای هفتاد و دو تن برپا شده است.
 
وی در ادامه افزود: در پایان برنامه روایتگری، بازدیدکنندگان بن های بسته فرهنگی خود را از راویان دریافت کرده و با ارائه آن به فرهنگسرای رضوان بسته فرهنگی خود را دریافت می کنند. 
علاقمندان و زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برای حضور در ویژه برنامه"ره بر ره یافتگان"می توانند به نشانی: بهشت زهرا(س)،  ورودی گلزارشهدا، مقابل جایگاه تاریخی جلوس امامره)، فرهنگسرای رضوان مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن : 55202218 تماس بگیرند.

نظر شما