جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۵
کد خبر: ۸۷۲۰۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
در ویژه برنامه "ره بر ره یافتگان" فرهنگسرای رضوان
کارگاه خوشنویسی"راه امام"با حضور هنرمندان خوشنویس در ویژه برنامه "رهبر ره یافتگان"درگلزار شهدا در بهشت زهرا(س) برپا است .
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهمن نوروزی کارشناس خوشنویسی در خصوص چگونگی اجرای این برنامه گفت: در کارگاه خطاطی که در مجاورت فرهنگسرای رضوان و مزار شهدای 72 تن استقرار دارد، 2 تابلو بوم نقاشی بزرگ در ابعاد 6 در2 متر مربع با عنوان" راه امام و شهیدان را ادامه خواهیم داد " برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری و متن دیگر از شهید سعید عزیزی با عنوان " کمترین انحراف از راه امام، از خدا دور شدن است " را از پیش طراحی کرده و برای رنگ آمیزی تکمیلی علاقمندان آماده کرده ایم.  
 
نوروزی در ادامه افزود: در این برنامه زائران از نزدیک با هنرخوشنویسی و هنرمندان بیشتر آشنا شده وآثار خوشنویسی شده بر روی کاغذ های تذهیب به عنوان یادگاری به زائران و بازدیدکنندگان اهدا می شود.
 
گفتنی است؛ ویزه برنامه فرهنگی هنری"ره بر ره یافتگان"پنجشنبه وجمعه13و14خردادماه به همت فرهنگسرای رضوان برای سومین سال درگلزار مطهرشهدای بهشت زهرا(س) برگزار می شود.  
 
علاقمندان و زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برای حضور در ویژه برنامه"ره بر ره یافتگان"می توانند به نشانی:بهشت زهرا(س)، ورودی گلزارشهدا، مقابل جایگاه تاریخی جلوس امامره) ، فرهنگسرای رضوان مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن : 55202218 تماس بگیرند.

نظر شما