شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۳
کد خبر: ۸۷۲۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
در ویژه برنامه"ره بر ره یافتگان"فرهنگسرای رضوان
معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای رضوان از برپایی"خیابان هنر" با حضور هنرمندان نقاشیخط درگلزار مطهر شهدای بهشت زهرا(س) خبرداد .
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مژگان نیک نفس با بیان این مطلب افزود:  در ایستگاه"خیابان هنر "که به مناسبت گرامیداشت 27 امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره )  در مقابل مزار مطهر 72 شهید انقلاب اسلامی درگلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار می شود ؛13 کارگاه هنری درحوزه ،"خوشنویسی"، "نقاشی" و" نقاشیخط" برپا شده است  .
 
نیک نفس در ادامه گفت: در این کارگاه و خیابان هنر که با مشارکت فرهنگی مناطق 17، 18 و20 برگزار شده است استاد عظیم فلاح ، استاد الطافی و استاد طاهر فرامرزی حضور دارند و به روش های نقاشی باآبرنگ، آکریلیک، آب مرکب و ...تصاویر زیبایی از امام(ره) و شهدا را در ابعاد 50 در 70 ن بر روی بوم طراحی کرده و در معرض بازدید عموم علاقمندان قرار می دهند برخی آثارتولید شده  درحضور زائران به این عزیزان هدیه داده می شود .
 
گفتنی است؛ ویزه برنامه فرهنگی هنری"ره بر ره یافتگان"پنجشنبه وجمعه13و14خردادماه به همت فرهنگسرای رضوان برای سومین سال درگلزار مطهرشهدای بهشت زهرا(س) برگزار می شود.  
علاقمندان و زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برای حضور در ویژه برنامه"ره بر ره یافتگان"می توانند به نشانی:بهشت زهرا(س)، ورودی گلزارشهدا، مقابل جایگاه تاریخی جلوس امامره) ، فرهنگسرای رضوان مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن : 55202218 تماس بگیرند.

نظر شما