جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۴
کد خبر: ۸۷۳۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
چهارمین نشست باهم بخوانیم کتابخانه فردوس، یکشنبه ۲۳ خردادماه ساعت ۱۷ به‌منظور مطالعه گروهی، معرفی و بررسی داستان «قایقی در سرداب» نوشته میک جکسون برگزار می‌شود.
معرفی داستان «قایقی در سرداب» در باهم بخوانیم فرهنگسرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله محافل ادبی باهم بخوانیم ازجمله برنامه‌های کتابخانه فردوس در سال جاری است که یکشنبه‌ها یک هفته در میان برگزار می‌شود.
 
در برنامه این هفته باهم بخوانیم کتابخانه فردوس داستان قایقی در سرداب از کتاب «تارک‌دنیا موردنیاز است» نوشته میک جکسون ترجمه گلاره اسدی آملی با حضور جعفر توزنده‌جانی نویسنده و منتقد ادبی و جمعی از علاقه‌مندان به کتابخوانی خوانش و بررسی می‌شود.
 
این کتاب شامل ۱۰ داستان همچون خواهران پی‌یرس، پسری که خواب رفت، قایقی در سرداب، جراح پروانه‌ها، تارک‌دنیا موردنیاز است، ربودن موجودات فضایی، دختری که استخوان جمع می‌کرد، بی‌هیچ ردپایی، گذر از رودخانه و دزد دکمه است.
 
گفتنی است، مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 با توجه به اهمیت کتاب‌خوانی در جامعه و در راستای آشتی با کتاب و افزایش سطح سرانه مطالعه در سال جدید برنامه‌های مختلفی در حوزه کتاب‌خوانی اجرا می‌کنند.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما