جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۱
کد خبر: ۸۷۳۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
فیلم سینمایی «سرزمین کارتل‌ها» محصول سال ۲۰۱۶ به کارگردانی متیو هاینمن چهارشنبه ۲۶ خرداد ماه در فرهنگسرای ملل نقد و بررسی می‌شود.
اکران فیلم«سرزمین کاتلها»در  فرهنگسرای مللبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ این فیلم محصول کشور آمریکا-مکزیک و نامزد دریافت بهترین فیلم مستند بلند شده است. مستند Cartel Land به موضوع مواد مخدر در کشور مکزیک و جنگ‌های پیرامون آن می‌پردازد.
    
مواد مخدر از آسیا و آمریکای جنوبی (به‌ویژه کلمبیا) به مکزیک وارد و به ایالات‌متحده فرستاده می‌شود. یک پزشک، رهبر قیامی مردمی در مکزیک می‌شود که علیه کارتل مواد مخدر تشکیل‌شده است، این کارتل سال‌هاست که روی مناطق مرزی حکمرانی می‌کند. از آن‌طرف در مرز آمریکا یک فرد جانباز گروهی شبه‌نظامی را رهبری می‌کند تا از ورود جنگ کارتل‌های مواد مخدر به خاک کشورش جلوگیری کند.
    
علاقه‌مندان برای شرکت در سلسله کانون فیلم «خط سوم» می‌توانند هر چهارشنبه با تماشای بهترین فیلم‌های روز دنیا به همراه نقد و بررسی به نشانی؛ بزرگراه صدر، بلوار قیطریه، بزرگراه صدر، بوستان قیطریه سالن فرهنگ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۲۲۶۷۱۷۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما