شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۸
کد خبر: ۸۷۴۷۸
|
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
به مناسبت سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع)؛
فرهنگسرای امید به‌منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه با اجرای نذر کتاب به کودکان و نوجوانان هدیه می‌دهد
اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان با اجرای طرح نذر کتاببه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) و به منظور ترغیب و تشویق کودکان و نوجوانان به فرهنگ مطالعه ویژه‌برنامه «نذر کتاب» روز دوشنبه ۳۱ خردادماه از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲ در برنامه بر آستان جانان در مسجد علی بن ابیطالب (ع) واقع در خیابان دماوند برگزار می‌شود.

 در این برنامه کتاب امام حسن مجتبی (ع) برگرفته از کتاب ۱۴ قصه، ۱۴ معصوم نوشته حسین فتاحی به مخاطبان هدیه می‌شود. کتاب منتخب داستان‌های کوتاهی از زندگی امام حسن مجتبی (ع) است، که کودکان را با راه و رسم زندگی به سبک ایشان آشنا می‌کند. 

شهروندان نیز می‌توانند چنانچه حاجتی داشته باشند بعد از برآورده شدن حاجتشان نذر کنند چند کتاب خوب را به‌صورت رایگان هدیه دهند. 

علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از این برنامه می‌توانند به نشانی میدان امام حسین (ع)- خیابان ۱۷ شهریور- خیابان خشکبارچی- بوستان خیام- فرهنگسرای امید مراجعه کنند و  با شماره  ۳۳۳۰۲۵۸۹ تماس بگیرند.
نظر شما