جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۱
کد خبر: ۸۷۴۹۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
با تلاش کانون نمایش فرهنگسرای تهران،
نمایش «اولولک» از تولیدات کانون نمایش فرهنگسرای تهران به مرحله بازبینی پنجمین جشنواره تئا‌تر شهر راه پیدا کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از میان ۱۳۹ اثر ارایه شده به دبیرخانه پنجمین جشنواره تئا‌تر شهر به جمع ۴۵ نمایشنامه پذیرفته شده پیوست.
 
نمایش «اولولک» به نویسندگی شاهد پیوند و مژگان رایگان دارای ۵ قصه است و در آن اعضای کانون نمایش فرهنگسرای تهران به همراه ۲ سالمند، یک نابینا، یک معلول جسمی و ۲ نانیست (کوتاه قد) هنرنمایی می‌کنند. 

هیات انتخاب طرح و متن بخش خیابانی این دوره از جشنواره تئا‌تر شهر، آقایان سامان خلیلیان، محمد لارتی و مهدی نصیری بودند. پنجمین جشنواره تئا‌تر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شهریور ماه امسال برگزار می‌شود. 

کانون نمایش فرهنگسرای تهران به سرپرستی شاهد پیوند مدرس دانشکده هنرو معماری از سنین مختلف در دوره دختران و پسران عضو می‌پذیرد. ثبت نام در کانون نمایش رایگان بوده و طی دوره کلاسهای مختلفی همچون بازیگری، تئا‌تر و.... برگزار خواهد شد. 

دیدار گروهی از نمایشهای در حال اجرا، اهدای بلیط رایگان به اعضاو تورهای گروهی، بازدید از شهرک سینمایی و موزه سینما و حضور هنرمندان از دیگر برنامه‌های این کانون می‌باشد. کانون نمایش فرهنگسرای تهران تاکنون در جشنواره‌های معتبر همجون تئا‌تر فجر، تئاترشهر، کهن دشت، جشنواره فیلم صد، جشنواره گزارش یک نگرانی و.... حضور داشتند و جوایزی را کسب کرده است. همچنین از فعالیتهای این گروه عیادت و اجرای نمایش برای کودکان بیمار در بیمارستان و آسایشگاه جانبازان و سالمندان است که بصورت مستمر انجام می‌شود. 

علاقمندان می‌توانند برای کسب آگاهی بیشتر به نشانی انتهای حکیم غرب – سه راه دهکده المپیک – بوستان باغ نو مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۱۶۱۱۱۹ تماس بگیرند.
نظر شما