دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۸
کد خبر: ۸۷۴۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
از سوی فرهنگسرای خاتم (ص) در شامگاه پانزدهم رمضان صورت می‌گیرد
همزمان با برگزاری سیزدهمین شب از ویژه برنامه رمضانی «یک شب نورانی» در منطقه ۱۸، از امام جماعت نمونه محله تقدیر می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه «یک شب نورانی» به مدت ۱۴ شب در ۱۴ مسجد این منطقه از سوم تا شانزدهم ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است و مسجد المهدی (عج)، میزبان سیزدهمین شب از این ویژه برنامه است. 

شامگاه سه شنبه اول تیرمصادف با پانزدهم ماه مبارک رمضان، در سیزدهمین ویژه برنامه «یک شب نورانی»، در جمع شهروندان روزه دار از حجت الاسلام حاج جواد حیدرپور امام جماعت مسجد المهدی (عج) تجلیل می‌شود. 

تلاش پیگیر در خصوص برگزاری کلاس‌های قرآنی در مسجد، پیگیری مکرر نیازهای مسجد و به ویژه بازسازی و مرمت آن و ۱۶ سال حضور فعال به عنوان امام جماعت مسجد المهدی (عج) از جمله شاخص‌های حجت الاسلام حاج جواد حیدرپوراست. 

 تلاوت مجلسی قرآن کریم، برگزاری نماز جماعت و سخنرانی حجت الاسلام حاج جواد حیدرپور، برگزاری مسابقه حضوری از مخاطبین حاضر در مسجد و اهدای جوایز به آنان، از دیگر بخش‌های سیزدهمین شب از اجرای ویژه برنامه «یک شب نورانی» است. 

این برنامه با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج شهید علامه مطهری شامگاه سه شنبه یکم تیرماه ازساعت ۲۱:۳۰ در مسجد صاحب الزمان (عج) به نشانی شهرک ولیعصر، انتهای خیابان حیدری جنوبی، میدان ایثارگران، مفتح جنوبی، خیابان تنها دوست میزبان شهروندان است. 

بسته ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان با عنوان «بر آستان جانان» و هم چنین ویژه برنامه شامگاهی «یک شب نورانی» با همکاری چهارده مسجد منطقه ۱۸ از شب سوم تا شب شانزدهم ماه مبارک رمضان، در محورهای مختلف در حال برگزاری است که ترتیل یک جزء قران کریم قبل از اذان مغرب، برپایی نماز مغرب و عشاء، افطاری ساده، سخنرانی پیرامون موضوعات رزق حلال، صبر، انصاف و تکریم زندگی، برگزاری مسابقات فرهنگی، مذهبی، اجرای مسابقات فرهنگی، مناجات، تجلیل از چهره‌های قرآنی و فرهنگی و... از جمله آنهاست. 

در بخش جنبی این ویژه برنامه هم چنین نمایشگاه کتاب، عکس یادگاری در شب مراسم هر مسجد، نمایشگاه محصولات قرآنی، کارگاه‌های هنری، مشاوره خانواده و کارگاه کودک و خلاقیت برگزار می‌شود. 

مساجد منطقه ۱۸ تا دوم تیر ماه در برنامه یک شب نورانی میزبان نمازگزاران و روزه داران است وعلاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌: ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.
نظر شما