جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۹
کد خبر: ۸۸۰۲۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
در جشنواره تابستانی انجام می‌شود
سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی از برگزاری 67 دوره آموزشی فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی به همراه دوره های تخصصی رسانه‌ای در قالب جشنواره تابستانی در این فرهنگسرا خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهزاد تیمورپور با تشریح برنامه‌های فرهنگسرای رسانه در جشنواره تابستانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، گفت: در این جشنواره که با شعار«زندگی با نشاط» و باهدف گسترش فرهنگ صبر و شکیبایی، آرامش و مهربانی، گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و تبیین و گسترش شعار «تهران، تکریم زندگی» در میان شهروندان برگزار می شود، برنامه های متنوعی در زمینه های مختلف، برای اوقافت فراغت شهروندان داریم.

سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی تصریح کرد: در محور آموزش های عمومی، 67 دوره آموزشی در رشته های مختلف، فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی و اجتماعی در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی در فصل تابستان در حال برگزاری است  که در این زمینه می توان به کارگاه ها و دوره های تخصصی رسانه ای با عنوان «مدرسه رسانه» از جمله آموزش خبرنگاری،سریال نویسی ودیالوگ نویسی، کارگاه سواد رسانه ای، فن بیان و گویندگی، فیلنامه نویسی، نقد فیلم  و انیمیشن، بازیگری سینما و تئاتر، بازیگری و نمایش خلاق کودک، عکاسی و داستان نویسی با حضور استادان مجرب و به نام اشاره کرد.
 
تیمورپور برگزاری هرچه بیشتر کلاس های قرآنی را از دیگر برنامه های فرهنگسرا در فصل تابستان عنوان کرد و در این رابطه افزود: کلاس های تدبر در قرآن کریم، مفاهیم، تفسیر قرآن کریم، تفسیر نهج البلاغه و روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، روخوانی نوجوان و حفظ قرآن کودک به صورت رایگان در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.

وی درباره برنامه های تابستانی این فرهنگسرا در حوزه فضای مجازی نیز گفت: در این بخش علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی برای خانواده ها در این حوزه، برنامه های دیگری نیز از جمله انتشار و توزیع هفته نامه «ایست رسانه ای» با موضوع سواد فضای مجازی در سطح شهر تهران انجام می شود.
 
وی اظهارداشت: برگزاری نشست های نقد و بررسی سریال ها و برنامه های تلویزیونی و عملکرد رسانه ملی، نقد و بررسی بازی های رایانه ای و تلفن همراه، نقد و بررسی فیلم های سینمایی، مستند و انیمیشن از دیگر برنامه های فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی در جشنواره تابستانی است.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه ها می‎توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران،خیابان گل نبی خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22888681 تماس بگیرند و یا از سایت فرهنگسرا به نشانی resaneh.farhangsara.ir بازدید کنند. 

نظر شما