پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۴
کد خبر: ۸۸۰۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
با هدف توسعه و ارتقای سلامت جامعه
نخستین نشست همدلی عطاران عصر روز دوشنبه ۱۱ مرداد در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.
عطاران در فرهنگسرای بهمن گرد هم می‌آیندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نخستین نشست همدلی عطاران از ساعت ۱۴ تا ۱۷ روز ۱۱ مرداد ماه و با سخنرانی دکتر حمید خوش نژاد (مدرس و محقق طب سنتی) و سید محمد مهدی ماجدی (کارشناس گیاهان دارویی و محقق طب سنتی) در تالار مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

محورهای اصلی این نشست شامل برگزاری کارگاه نقش عرقیات گیاهی در پیشگیری، کنترل و درمان بیماری‌ها به صورت تخصصی ویژه عطاران، بررسی تأثیر عرقیات گیاهی بر سلامت جامعه و خانواده، مزاج شناسی پیشرفته، تصمیم‌گیری در مورد برگزاری دوره‌های مقدماتی، متوسطه و پیشرفته و برگزاری دوره شناخت گیاهان دارویی از مقدماتی تا پیشرفته است.

توسعه و ارتقای سلامت جامعه و افزایش سطح دانش و آگاهی عطاران از جمله اهداف برگزاری  نخستین نشست همدلی عطاران در منطقه ۱۶ است.

گفتنی است کانون‌های کوهنوردی، کودک (گامک)، فیلمنامه نویسی، نجوم (زاوش)، گویندگی، بانوان (حلماء)، باستان‌شناسی، ادبی و طب سنتی ازجمله کانون‌های فعال و مردمی این فرهنگسراست که با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی زیر نظر شبکه همکاری‌های فرهنگسرای بهمن فعالیت داشته و آماده عضوگیری از شهروندان تهرانی به ویژه اهالی منطقه ۱۶ است.

علاقه‌مندان برای عضویت در کانون‌های فوق می‌توانند به واحد شبکه همکاری‌ها واقع در میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، ساختمان اداری فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۰۴۱۳۸ تماس بگیرند.

نظر شما