شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۵
کد خبر: ۸۸۰۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
کارگاه داستان نویسی «نویسنده خلاق» فرهنگسرای کار سه‌شنبه‌های هر هفته در فرهنگسرای کار برگزار می‌شود.
آشنایی با فنون داستان نویسی در برنامه «نویسنده خلاق»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این کارگاه از جمله برنامه‌های جشنواره تابستانی فرهنگسرای کار است که با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی، آموزش فنون نویسندگی، داستان نویسی و در راستای  بسترسازی مناسب برای علاقه‌مندان به این هنر و آشنایی نسل جوان با  شیوه‌های علمی و صحیح نویسندگی در شاخه ادبیات داستان‌نویسی به صورت تخصصی با استفاده از نظرات و دیدگاه‌های کارشناس این رشته  سرکار خانم صفری در دو مقطع نوجوانان و بزرگ‌سالان در روزهای سه شنبه هر هفته در فرهنگسرای کار به صورت یک دوره آموزشی برگزار می‌شود.

 در دوره آموزشی کارگاه داستان‌نویسی که  به‌صورت رایگان برای علاقه‌مندان در فرهنگسرای کار دایر است. مباحث نظری موضوع، نقد و بررسی متون داستانی، روش صحیح خواندن و مطالعه متون، بررسی و  نقد داستان‌های نوشته‌شده اعضاء شرکت‌کننده در دوره آموزشی از جمله مباحثی خواهد بود که روزهای سه‌شنبه هر هفته ساعت ۱۵ برای نوجوانان و از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برای بزرگ‌سالان طراحی و برنامه‌ریزی‌شده است. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره تخصصی می‌توانند به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوب، تقاطع هاشمی، فرهنگسرای کار مراجعه کنند و یا با شماره ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند.
نظر شما