جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۲
کد خبر: ۸۸۱۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود:
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ویژه برنامه‌های دهه کرامت، همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) برنامه‌های متنوعی در روزهای ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه تدارک دیده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ به مناسبت تولد حضرت معصومه (س)، روز دختر و آغاز هفته کرامت برگزاری جشن تجلیل از دختران و اردوی زیارت از حرم حضرت معصومه(ص) برگزار می‌شود.

گوهر علم و عفاف

همزمان با میلاد حضرت معصومه (س)، جشن میلاد گوهر علم و عفاف ویژه تجلیل از دختران با رویکرد تاکید بر صفات برتر حضرت معصومه (س) و تحکیم خانواده پایدار برگزار می‌شود.

این برنامه در روز ۱۴ مردادماه ساعت ۱۷-۲۰:۳۰ با اجرای برنامه‌های متنوع کارگاه آموزشی، مسابقات ورزشی، مخصوص دختران در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

با شناسایی دختران موفق و نمونه جوایز ارزنده‌ای با شاخص‌های علمی، پژوهشی، ورزشی، هنری، قرآنی، حجاب و بسیجی فعال به ایشان اهدا می‌شود. 

از برنامه‌های دیگری که از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۵ به مناسبت تولد کریمه اهل بیت عصمت و طهارت حضرت معصومه (س) اجرا می‌شود، اردوی آموزشی، تفریحی و زیارتی به حرم حضرت معصومه (ص) در روز ۱۴ مردادماه است که از طرف خانه فرهنگ ولیعصر برای دختران سنین ۱۵-۱۸ سال در نظر گرفته شده است.

خواهر مهربانی

مراسم جشن «خواهر مهربانی»، چهارشنبه ۱۳ مردادماه ساعت ۱۴  با حضور جمعی از دختران در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود. این برنامه شامل اجرای نمایش شاد توسط گروه نمایشی خورشیدی، مسابقه و مولودی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این مراسم به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های جمهوری اسلامی و کارگر، مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.

دختران حوا

همچنین برنامه‌ای با عنوان «دختران حوا» با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی در مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق (ره) برگزار می‌شود.

این برنامه با معرفی الگو برای جوانان و نوجوانان و شناسایی دختران موفق در حوزه های مختلف از مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ و فرهنگسرای ولاء روز چهارشنبه ۱۳ مرداد ساعت ۱۸-۲۰ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به آدرس فلکه اول دولت آباد – میدان شهید بروجردی – بوستان مهران مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۷۵۴۰۴۲ تماس بگیرند.

«ریحانه‌های سرزمین من»

برنامه دیگری که به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر از سوی فرهنگسرای بهاران تدارک دیده شده، جشن‌های «رافت کریمانه» و «ٰریحانه‌های سرزمین من» است که روز چهارشنبه و پنج شنبه ۱۳ و ۱۴ مرداد از ساعت ۱۷ در فرهنگ سرای بهاران برگزار می‌شود.

این جشن‌ها شامل مولودی خوانی، سخنرانی، اجرای تواشیح، مسابقه برای دختران و پدران و... می‌شود.

" رأفت کریمانه " برای دومین سال متوالی است از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به‌صورت متمرکز در مناطق و مراکز آن به مناسبت دهه کرامت برپا می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه‌ها می‌توانند به فرهنگ سرای بهاران واقع در میدان ابوذر، انتهای سجاد جنوبی، میدان بهاران مراجعه کنند.

شماره تماس ۶۶۲۱۳۷۳۸ برای آگاهی بیشتر اعلام شده است.

فرهنگسرای رضوان نیز برنامه‌ای با عنوان «ریحانه» به مناسبت تولد حضرت معصومه (س) در روز پنجشنبه ۱۴ مردادماه اجرا خواهد کرد. همچنین از سوی منطقه ۲۱ به مناسبت این روز تور فرهنگی زیارتی به حرم حضرت عبدالعظیم با حضور دختران عضو کتابخانه محل اجرا می‌کند.
نظر شما