جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۳
کد خبر: ۸۸۱۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
فرهنگسرای خاوران برگزار می‌کند:
همایش تخصصی گامی به سوی آینده با رویکرد انتخاب رشته با حضور کارشناسان مجرب در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.
انتخاب رشته، گامی به سوی آیندهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همایش تخصصی گامی به سوی آینده با هدف مهیا نمودن شرایط لازم برای تصمیم‌گیری بهتر و انتخاب رشته دانشگاهی در تاریخ ۱۷ مرداد ماه ساعت ۱۶ الی ۱۸ در کتابخانه فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

هر ساله همزمان با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری سؤالات بسیار زیادی از طرف دانش آموزان مبنی بر چگونگی انتخاب رشته و دانشگاه مورد علاقه و اولویت‌بندی آنها مطرح می‌شود، بر همین اساس کتابخانه خاوران با همکاری کانون اندیشه هامون جهت ارائه مشاوره گروهی و فردی به دانش آموزان متقاضی ورود به دانشگاه اقدام می‌کند.

در این برنامه که با حضور کارشناسان مجری در حوزه انتخاب رشته برگزار می‌شود، تلاش می‌شود بر مبنای اطلاعات و آمارهای سالیان گذشته و ظرفیت‌های اعلام شده برای پذیرش دانشجو، شرایط لازم جهت بهترین انتخاب رشته برای دانش آموزان مهیا شود.

گفتنی است این همایش با معرفی رشته‌های دانشگاهی، معرفی دانشگاه‌های برتر، تبیین رشته‌ها برای شناخت بهتر علایق و توانایی‌های قبول‌شدگان کنکور، بررسی آخرین تغییرات ظرفیت‌ها و پذیرش‌های کنکور سراسری ۹۵ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این همایش می‌توانند به فرهنگسرای خاوران واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۷۱۷۰۳۹ تماس بگیرند.

نظر شما