جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۳
کد خبر: ۸۸۲۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
صبح امروز طی مراسمی محمدرضا جمالی به عنوان رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری و مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ معرفی شد و از فعالیت‌های صادق کرمیان مدیر سابق این منطقه تقدیر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین تودیع و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ و رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری، صبح امروز چهارشنبه ۲۰ مردادماه با حضور جمعی از مدیران ارشد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار شد.
 
پیش از آغاز مراسم معارفه با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیران ارشد این سازمان، دارالقرآن فرهنگسرای عطار گشایش یافت.
 
حضور موثر منطقه ۱۰ در ویژه برنامه‌های مناسبتی
 
در ابتدای مراسم تودیع و معارفه، حجت الاسلام حسن ناصری‌پور به سخنرانی پرداخت. وی گفت: صادق کرمیان با برگزاری دو جشنواره کتابخوانی، در حوزه افزایش سرانه مطالعه اتفاقات خوبی را رقم زده است. او همچنین حضور موثری در ویژه برنامه‌‌های مناسبتی سازمان فرهنگی هنری داشت و حضور فعال او در ویژه‌برنامه «وصال یار» یکی از بهترین نمونه‌ این فعالیت‌ها بود. ما حضور موثر او را در منطقه ۱۰ ارج می‌نهیم و امیدواریم در آینده نیز با حضور دکتر جمالی در این منطقه شاهد اتفاقات خوبی باشیم.
 
مروری بر فعالیت‌های صادق کرمیان در فرهنگسرای عطار
صادق کرمیان نیز به ارائه آماری از عملکرد خود در منطقه ۱۰ پرداخت. وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی که با حضور او در منطقه ۱۰  رخ داده است، گفت: در مدت قریب به یک سال فعالیتم در فرهنگسرای عطار تمام توان خود را به کار بردم تا در کاهش هزینه‌های جاری، اجرای هر چه بهتر برنامه‌های شاخص، حضور فعال در ویژه برنامه‌های ابلاغی سازمان و برنامه‌های مناسبتی و همچنین فعالیت عمرانی برای هر چه بهتر شدن فضای داخلی فرهنگسرا به کار بردم.

وی افزود: ساختمان فرهنگسرا در مدت ۱۵ سالی که از تحویل شدنش به سازمان فرهنگی هنری می‌گذشت نیاز شدیدی به بازسازی داشت، و ما با تعمیرات گسترده‌ای که به ویژه در کتابخانه عطر نیشابوری داشتیم توانستیم مخاطبان بیشتری را نسبت به سال‌های قبل جذب کنیم.

کرمیان اضافه کرد: ما تصمیم داشتیم نگارخانه صنیع الملک که در این مجموعه وجود داشت و چند سالی بود از آن به عنوان باشگاه ورزشی بهره‌برداری می‌شد را دوباره به کاربری سابق خود بر گردانیم. افتتاح دارالقرآن در فرهنگسرای عطار و فروشگاه محصولات فرهنگی در خانه موزه شهیدن اقبالی نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای ماموریت خود در سازمان به سرانجام رساندم.

وی در پایان سخنان خود به تقدیر از همکارانش در منطقه ۱۰ پرداخت و گفت: فعالیت من در این منطقه از بهترین سال‌های فعالیتم در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بود و خوشحالم که در کنار بهترین نیروی انسانی سازمان فرهنگی هنری در این منطقه خدمت کردم. از دکتر صلاحی هم تشکر می‌کنم که مدیریت‌شان همیشه اخلاق‌گرایانه بوده و مدیریت اسوه را در عمل نشان دادند.
 
آیین تودیع و معارفه رییس فرهنگسرای عطار برگزار شد

در حفظ سرمایه‌های انسانی سازمان بکوشیم
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دیگر سخنران این مراسم بود. وی در ابتدای سخنان خود به تقدیر از صادق کرمیان پرداخت و گفت: زمانی که او را به عنوان مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ معرفی می‌کردیم تصور نمی‌کردم که بتواند این چنین درخشان عمل کند. افرادی مانند کرمیان برای سازمان فرهنگی هنری سرمایه هستند و ما تلاش داریم که آنها را از دست ندهیم، چنان که مدیر بعدی که زمام این منطقه را در دست می‌گیرد نیز یکی دیگر از افراد باسابقه است.

وی افزود: دکتر محمدرضا جمالی نیز سال‌هاست که در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خدمت می‌کند و مدیر فرهنگی هنری برخی از مناطق نیز بوده است و سه سال به دلیل مدیریت در دانشگاه سازمان فرهنگی هنری به طور موقت از ستاد فاصله گرفت و خوشحالم که بار دیگر حضور او را شاهدیم.
 
محمدرضا جمالی نیز در سخنان کوتاهی گفت: امیدوارم با حمایت‌های رییس سازمان، معاونان، مدیران کل و دیگر مدیران فرهنگی هنری مناطق و به ویژه همکاران خودم در منطقه ۱۰ موجبات رضایت مردم و مدیران سازمان را فراهم کنم.
  
در پایان این مراسم از زحمات صادق کرمیان رئیس پیشین فرهنگسرای عطار با اهدا هدایایی از طرف ریاست سازمان، کارکنان فرهنگسرا و حامد طراحی مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری تقدیر شد و محمدرضا جمالی رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان فرهنگی هنری به عنوان مدیر جدید فرهنگی هنری منطقه ۱۰ و رئیس فرهنگسرای عطار نیشابوری حکم خود را از رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دریافت کرد.

مطالب مرتبط
نظر شما