شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۵
کد خبر: ۸۸۴۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
با موضوع «تابستانِ تهران» برگزار می‌شود
فراخوان شرکت در دومین «گردش فیلم‌سازی» از ایده تا ساخت با تلفن همراه با تمرکز بر موضوع «تابستانِ تهران» توسط موسسه تصویر شهر اعلام و مهلت ثبت‌نام آن تا ۶ شهریورماه تعیین شد.
اعلام فراخوان دومین تور فیلم‌سازی با تلفن همراه با موضوع «تابستانِ تهران»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دومین «گردش فیلم‌سازی از ایده تا ساخت» با تلفن همراه با تدریس و همراهی محسن خانجهانی و به همت موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نیمه شهریورماه برگزار می‌شود.
 
تمرکز این دوره بر موضوع «تابستانِ تهران» است. برگزیدگان این دوره علاوه بر دریافت جوایز خود، برای ساخت یک فیلم کوتاه از شهر تهران مورد حمایت موسسه تصویر شهر قرار می‌گیرند.
 
این «گردش فیلم‌سازی» از سه بخش ۱- کارگاه آموزشی نخست شامل مباحث مربوط به سوژه‌یابی، قاب‌بندی و تدوین ساده با تلفن همراه ۲- گردش یک روزه میدانی در شهر تهران و ۳- کارگاه آموزشی بررسی آثار تولید شده توسط شرکت‌کنندگان و اعلام برگزیدگان تشکیل می‌شود که حضور پذیرفته‌شدگان در هر سه جلسه الزامی است.
 
جوایز این دوره شامل حمایت از تولید اثر کوتاه بعدی برگزیدگان، فراهم آوردن امکان نمایش آثار برگزیده و گوشی تلفن همراه خواهد بود.

نخستین «گردش فیلم‌سازی با تلفن همراه» یک ماه قبل توسط موسسه تصویر شهر در بازار تهران و برج میلاد برگزار شد و ضمن اهدای جوایز برگزیدگان، ۱۰ فیلم‌ساز برتر برای حمایت از اثر بعدی معرفی شدند.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۶ شهریورماه نسبت به ثبت نام، تکمیل فراخوان و ارسال رزومه فقط از طریق وب‌سایت رسمی موسسه تصویر شهر به نشانی اینترنتی www.tasvireshahr.com اقدام و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۴۳-۲۲۸۹۳۱۴۲ و ۹۰-۲۲۸۹۳۹۸۹۹۰ (داخلی ۱۲۲- واحد آموزش) تماس بگیرند. زمان فراخوان قطعاً تمدید نخواهد شد.

نظر شما