جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۵
کد خبر: ۸۸۴۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
انديشكده‌های آموزشی در زمينه مديريت شهری، ورزش و سلامت در سه پهنه شهر تهران راه‌اندازی شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدابويي مدير عامل خانه شهرياران جوان در توضيح عملكرد پايگاه هاي انديشكده دختران در شهر گفت:اين انديشكده ها به مشاركت خانه شهرياران جوان با مشاركت سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران ،موسسه فرهنگي اجتماعي زنان فرراانديش پارسي،مجتمع آموزشي نيكوكاري رعدودانشكده فني و حرفه ايي دختران تهران دكتر شريعتي فعاليت خود را آعاز کرده است.
 
وي افزود :  پایگاه هایی با نام «اندیشکده» در سطح شهر و در ۶ منطقه با رویکرد افزایش آگاهی در حوزه های مختلف روانشناسی، جامعه شناسی، مدیریت شهری، کسب و کار و ورزش و سلامت و آموزشهای پزشکی راه اندازی شد تا بتوانیم با برخوردی تخصصی در حوزه دختران به پیشرفت های قابل توجهي دست یابیم.
 
ابويي در توضيح فعاليت دو انديشكده روان شناسي و مديريت شهري تصريح كرد: از اهداف اصلي برپايي انديشكده روان شناسي مي توان به اهميت توجه به توانمندی ها و ارزشمندی دختران به منظور رفع نیاز «مورد محبت قرار گرفتن»،جلب مشارکت دختران در یاری کردن به سایر دختران به منظور رفع نیاز «محبت کردن» وپشتیبانی حرفه ای دختران در مسیر دستیابی به اهدافشان به منظور رفع نیاز سوم، یعنی «موفق بودن» اشاره داشت.

این برنامه ها در اندیشکده روانشناسی واقع در منطقه ۱۹ (بوستان ولایت) به طور کامل و در سایر اندیشکده ها در قالب بازی و دیوار هدف اجرا خواهند شد.
 
وي همچنين با اشاره به نقش موثر دختران جوان در مديريت شهري گفت: برنامه های اندیشکده مدیریت شهری بر پایه پنج اصل استوار است: نقش دختران در حوزه مدیریت شهری، شناخت شهر و مشارکت اجتماعی دختران، حقوق زنان و دختران به عنوان شهروند، حفاظت و احیای شهر، گردشگری شهری و شهر امروز، شهر آینده و مدیریت بحران که در قالب مجموعه نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های هم‌اندیشی، پخش فیلم و بازدید از بناهای شاخص شهر تهران برگزار خواهد شد.
نظر شما