جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۹
کد خبر: ۸۸۴۷۴
|
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
رییس فرهنگسرای فناوری اطلاعات از برگزاری دوره‌های جدید تخصصی در این فرهنگسرا خبر داد.
معرفی دوره های جدید آموزشی در فرهنگسرای فناوری اطلاعاتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، روح اله عابدینی یگانه رییس فرهنگسرای فناوری اطلاعات گفت: فرهنگسرای فناوری اطلاعات تاکنون در بیش از ۱۲۰ دوره مختلف آموزشی هنرجو پذیرفته است. بنابراین، بنا به رسالت خود در برگزاری دوره‌های تخصصی و نیز محلی برای گردهم آمدن متخصصان و صاحب‌نظران عرصه  فن‌آوری و نیز غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان در قالب جشنواره تابستان اقدام به برگزاری دوره‌های جدید کرده است.

وی افزود: این دوره‌ها شامل: کارگاه‌های انیمیشن دو بعدی (آشنایی با اصول انیمیشن دو بعدی، نرم‌افزارهای مربوطه، آموزش استوری برد و روش‌ها و تکنیک‌های آن)، انیمیشن خلاق (آشنایی با نرم افزارهای مربوطه و انواع متریال)، هوافضای مدل و میکرو گلایدر (آشنایی با روش‌های ساخت مدل‌های قابل پرواز، اصول پرواز انواع سامانه‌های پروازی و اصول پرواز مدل)، دوره تخصصی فالی (آشنایی با تکنیک صدا سازی و صداگذاری در فیلم‌های سینمایی و تئاتر) و گرافیک خلاق ( آشنایی با طراحی گرافیک محیطی، فرهنگی هنری به شیوه خلاقانه است.

عابدیدنی به دیگر دوره‌های تخصصی در فرهنگسرا اشاره کرد و گفت:  رشته‌های تخصصی این مرکز شامل: مهارت‌های هفت‌گانه (ICDL)، اینترنت، گرافیک، سخت‌افزار مقدماتی و پیشرفته، نرم‌افزارهای فنی و مهندسی، برنامه‌نویسی و پایگاه داده، لینوکس، مهندسی شبکه، سیسکو، رباتیک، ساخت بازی‌های رایانه‌ای، تربیت مدرس رایانه و ... است. 

  وی بیان کرد: همچنین در این مرکز دوره‌های عمومی چون: علوم قرآنی، شطرنج، آموزش ریاضی با چرتکه، زبان انگليسي (تمامی سطوح)، خوشنویسی، نقاشی خردسال، طراحی، رنگ‌روغن، عکاسی آنالوگ و دیجیتال، نجوم (ویژه کودک و بزرگ‌سال)، حسابداری، مهارت‌های کارآفرینی و مدیریت زمان (ویژه کارآفرینان)، کارآفرینی و مذاکره تجاری موفق، کارآفرینی و چگونگی ارائه مطالب شغلی و سخنرانی و ... برگزار می‌شود.

رییس فرهنگسرای فناوری اطلاعات، آموزش در سطوح مقدماتی و پیشرفته باشهریه مناسب، بهره‌مندی از اساتید مجرب، تنوع زمانی در ساعات برگزاری کلاس‌ها و استفاده از وسایل کمک آموزشی مناسب را از ویژگی‌های دوره‌های آموزشی در فرهنگسرای فناوری اطلاعات نام برد.

فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در قاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی هرروز از ساعت
 ۸ تا ۱۸ پذیرای علاقه‌مندان برای ثبت نام است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۱-۶۶۹۰۲۱۳۰ تماس بگیرید.
نظر شما