جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۶
کد خبر: ۸۸۵۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۲ خبر داد:
فروشگاه حجاب و عفاف «سپاس»، دوشنبه هشتم شهریورماه در جوار فرهنگسرای شهر افتتاح می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید علیرضا فاطمیان پور اعلام کرد: به دنبال ابلاغ سیاست‌های کلی «اقتصاد مقاومتی» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز تاکیدات ایشان مبنی بر پیروی از الگوی علمی و بومی برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی فرهنگسرای شهر فروشگاه دائمی پوشاک و کالاهای تولید داخلی متناسب با فرهنگ ایران اسلامی را راه‌اندازی می‌کند.
  
فاطمیان پور تصریح کرد: افتتاح این فروشگاه که به پاس خرید شهروندان از کالاهای تولید داخلی «سپاس» نام گرفته است در سالی است که طبق فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است.
 
رییس فرهنگسرای شهر گفت: در این فروشگاه دائمی که فعلا مختص بانوان گرانقدر خواهد بود بناست البسه مختلف مورد نیاز بانوان شامل چادر؛ مانتو و شلوار؛ شال؛ روسری و مقنعه و دیگر اقلام مورد نیاز بانوان که متناسب با شان و جایگاه زن مسلمان ایرانی است و معرف حجاب و عفاف مثال زدنی بانوان و دختران محجبه و مسلمان کشور عزیزمان است؛ عرضه شود.
 
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۲ تاکید کرد: همه کالاهای عرضه شده در این فروشگاه از تولیدکنندگان داخلی است که از لحاظ کیفیت از رتبه بالا و قابل ملاحظه‌ای برخوردار و با وجود مرغوبیت و تنوع جنسی دارای قیمت‌های مناسبی هستند. 
 
فروشگاه «سپاس» که در جوار فرهنگسرای شهر جای دارد؛ بناست در روز دوشنبه هشتم شهریور ماه با حضور جمعی از مدیران فرهنگی افتتاح شود.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۶۶۰۴۹۸۸ تماس بگیرند و یا به نشانی میدان امام حسین(ع)، پیاده راه ۱۷ شهریور، جنب فرهنگسرای شهر، فروشگاه «سپاس» مراجعه کنند.
مطالب مرتبط
نظر شما