جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۷
کد خبر: ۸۸۶۲۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
مسابقه حفظ سوره انفطار در فرهنگسرای تهران
پس از برگزاری سه دوره از مسابقات ماهانه حافظان نور در فرهنگسرای تهران و استقبال چشمگیر قرآنیان غرب پایتخت از این مسابقات، فرهنگسرای تهران دهمین مسابقه پیوسته را ویژه حفظ سوره انفطار تا ۲۶ شهریور برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسابقات حافظان نور هر ماه در قالب حفظ یک سوره از قرآن کریم برگزار و پس از حفظ سوره در مهلت مقرر، رقابت علاقه‌مندان در تمام گروه‌های در یک روز انجام می شود.
  
بر اساس این گزارش تا کنون ۹ دوره از این مسابقه، ویژه حفظ سوره های فجر، اعلی و بلد با حضور صدها تن از علاقه‌مندان به علوم و معارف قرآنی برگزار شده است.
 
سوره انفطار به عنوان سوره ویژه مسابقه شهریور ماه انتخاب شده و علاقمندان پس از ثبت نام در کتابخانه ها و مراکز فرهنگی هنری منطقه ۲۲، هم اکنون آماده رقابت شده اند.
  
زمان آزمون عملی از شرکت کنندگان چهارشنبه ۲۷ شهریور از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۶ در فرهنگسرای تهران به نشانی انتهای بزرگراه حکیم غرب سه راه دهکده المپیک خیابان ساحل بوستان باغ نو برگزار می‌شود.
  
برگزیدگان مسابقات قرآنی «حافظان نور» از طریق کانال تلگرام فرهنگسرای تهران به نشانی telegram.me/hafezanenor معرفی می شوند و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 44143777 تماس بگیرند.

نظر شما