جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۶
کد خبر: ۸۸۷۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
فرهنگسرای اندیشه در ادامه سلسله نشست‌های پخش فیلم‌های خاطره‌انگیز سینمای ایران با عنوان «سینما نوستالژی»، فیلم سینمایی «شب‌های روشن» به کارگردانی فرزاد مؤتمن و نویسندگی سعید عقیقی را پخش و سپس نقد و بررسی می‌کند.
شب‌های روشن میهمان سینما نوستالژی اندیشه می­‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در ادامه سلسله نشست‌های سینما نوستالژی – فیلم‌های خاطره‌انگیز سه دهه اخیر سینما- فیلم سینمایی «شب‌های روشن» به کارگردانی و نویسندگی فرزاد مؤتمن روز سه‌شنبه ۱۶ شهریور ساعت ۱۸ با حضور فرزاد مؤتمن کارگردان و اجرای محمدرضا مقدسیان در آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه پخش، نقد و بررسی می‌شود.
 
شب‌های روشن برداشتی آزاد از داستان شب‌های روشن اثر داستایوفسکی است که در سال ۱۳۸۱ اکران شده و مهدی احمدی و هانیه توسلی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
شب‌های روشن, داستان زندگی دو آدم تنهاست. مرد، استاد دانشگاه، سرخورده اجتماعی و مأیوس فلسفی است و انزوای خود را با تدریس ادبیات، مطالعه کتاب و پرسه زدن در خیابان‌ها می‌گذراند. شبی متوجه دختری ساک در دست می‌شود و به او کمک می‌کند تا از شر مزاحمت یک راننده ماشین رهایی یابد.
 
و ادامه داستان...
 
گفتنی است، علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم می‌توانند به آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۶۵۵۰۹ تماس بگیرند.

ورود برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

نظر شما